Hvad er jeres planer i sommerferien?

  • har faktisk ingen planer..
    Men håber stærkt på jeg kan få fundet en billig rejse til sol og afslapning med kæresten, så man lige kan komme lidt væk og lige slappe lidt af i dejlig sol.
    Men ellers står den bare på forlænget weekender osv hen over sommeren med sønnen og kæresten.. :)

  • Min lidt løse plan er:


    Roskilde festival
    Søge et nyt studie arbejde
    Lege med min Raspberry Pi
    Læse de 5 "Song of ice and fire" bøger jeg har fået købt
    Læse lidt omkring C++ programmering og måske noget andet sjov
    Brygge de ølkits jeg har købt
    Ellers bliver det nok, drikke øl, spise is og holde mig så langt ude af solen som muligt :cheers:

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Tja, kæreste og jeg samt et vennepar skal en tur til Alanya i en uge i august, så hvis sommeren fejler herhjemme er vi mere eller mindre sikret 40+ grader til den tid :)


    Ellers skal jeg indtil videre kun have en uges ferie herhjemme, og arbejde resten af tiden....


    Nå ja, og en tur til grøn koncert da !

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det lyder ikke dårligt :9xo

    Tja, kæreste og jeg samt et vennepar skal en tur til Alanya i en uge i august, så hvis sommeren fejler herhjemme er vi mere eller mindre sikret 40+ grader til den tid :)


    Ellers skal jeg indtil videre kun have en uges ferie herhjemme, og arbejde resten af tiden....


    Nå ja, og en tur til grøn koncert da !

  • Er lige flyttet i lejlighed med 2 venner så de næste par uger står den på lidt klargøring af denne. Derefter Roskilde Festival og hurtigst muligt efter festivalen skal jeg på arbejde i 6 uger, så det meste af sommeren er jeg ikke hjemme.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • arbejde også usa tur i slutningen af august. Så yay får motorvejene for mig selv i år :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Flytter til sønderjylland igen, skal muligvis bo hos en kammi et stykke tid indtil den lokale boligforening har en crib fri...
    Derudover har jeg fået et lille sommerjob med at programmere et par apps til mobiltelefoner...
    Lære mig noget mere programmering (68k assembly til amigaen, C++ til det mere praktiske)
    Arbejde videre på et spilprojekt
    Købe dele ind til en lille homebrew computer (bliver nok lavet på Z80) så jeg rigtig kan få udnyttet min loddestation...


    Sidst, men ikke mindst, skal der søges job, men det venter til jeg flytter :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Skrive speciale og søge job :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • I første omgang skal jeg bruge de fleste af mine vågne timer på at tjene penge, dog med ferie i tankerne.
    Jeg hopper i min båd og sejler en tur til Samsø i uge 29 hvor der er Samsøfestival, under hvilken jeg har tænkt mig at ligge i Ballen havn og drikke så mange øl som muligt.
    Når vi når til august hopper jeg på en flyver og tager til Tampa, Florida som skal være min base de næste 6 måneder - så har jeg vist også opbrugt min kvote tror jeg :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Ja mine 10 ugers ferie er jo begyndt for et stykke tid siden, det er allerede ved at blive en smule kedeligt. Er der evt. nogen der vil købe noget ferie ? :D


    Nå, jeg skal ikke så forfærdeligt meget ud over at jeg skal op til min far i uge 29-30.

  • Jeg er lige kommet hjem fra en uges ferie i Tyrkiet med kæresten, og tror den anden uge vi holder senere skal være camping :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Bestilte lige ferie i går..
    D. 6. juli tager vi 4 uger til Argentina.
    Vi skal ned og besøge damens familie og vise vores 8 mdr. knægt frem for alle dernede. :)


    Det lyder da totalt lækkert


    Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk2

  • Så er det sgu i morgen eftermiddag vi starter turen mod Argentina. :D
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072012/dk-arg.jpg]


    Med tog fra Odense til Kastrup, fly fra Kastrup til Amsterdam, fly igen fra Amsterdam til Ezeiza Lufthavnen.
    Bus fra lufthavnen ind til selve Buenos Aires, og så med bus igen derfra og de sidste ca. 1100 km. :boxed:
    Vi tager af sted i morgen eftermiddag, og når frem søndag aften. :rolleyes:

  • Jeg skal på den helt store tur.


    Først starter jeg i august med OL i London, i ca. en uge.


    Bliver i DK i 14 dage og drager så til sydøst Asien i ca. 4,5 måneder ;)


    - Great life!

  • ja, så fik man meldt sig ledig efter endt uddannelse... håber jobnet og kommunen kan fatte at jeg skal flytte snart :D Har travlt med at sortere og skal hente kasser i dag.


    Meget ferie bliver det nu ikke, men tager nok et par dage hos min farmor på campingpladsen i Kollund og kigger forbi min mormor for at spille lidt kort.
    Nogle af projekterne bliver sat på hylden for en tid i al fald (68k assembly/C++) indtil jeg får mit eget sted at bo i sønderjylland og indtil appsne er færdige.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200