Ny Tattoo

  • ser godt ud Ariel :thumbsup: ... hvem er det der er på "billedet"? hvis jeg må spørge, familiært relation eller bare no name persona?

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Super sted og rigtig lækker tattoo du har fået lavet... Har selv bestilt tid, men er ikke blevet enig med mig selv, om hvad der skal laves :( :)

    Ja, de er super dygtige begge to. Jeg havde kun orkideén i tankerne, men Julaika og jeg havde en snak og wupti, så havde hun lige tegnet noget, af det flotteste jeg havde set og så blev den til virkelighed! Fortæl om din idé til dem og så gør de måske din idé færdig? :))

  • Den ser sgu godt ud ;) det er faktisk et meget lækkert sted du har fået den placeret, og den ser sgu fandme lækker ud ! :) congrats ;)

    Mange tak. Var faktisk i tvivl om hvor jeg ville have den. Min tanke har været længe, at jeg bare ville have en orkide. Havde overvejet, at få den lavet på siden. Men var bange for, at den ville blive ødelagt hen i fremtiden, altså den dag jeg skal have børn, så det blev altså bagpå :)

  • Her er den så efter at den er helet. Synes ofte, at de ændre sig i farven, når de er helet. Har smurt, og plejet den som jeg skal og synes, at den er blevet super flot. Jeg har også kunne holde mine negle fra fra den! Hehe.. Min gamle tattoo jeg fik lavet fik jeg at vide, at jeg skulle smørrer med Helosan og har også prøvet noget tattoo creme, men denne her har jeg KUN smurt med Panthenol Creme og vasket den i badet med sæbe uden parfume og må sige, at det ser ud til, at have givet det bedste resultat. Det er mit bedste råd til alle dem, som skal have lavet en. Smør ikke med andet, da fx. Helosan får farven til, at forsvinde! Der gik en uge, så var min helet.




    (Den ser lidt skæv ud, men er den ikke. Det er måden jeg står på, som får den til, at se lidt sjov ud i formen.

  • ja det er godt nok nice!! :)


    Jeg har selv 3 tattoos hvor 1 af dem er i farver, og ja du har ret.. Den mister da lidt af farven, men din ser da ud til at have klaret det godt. :)
    Giv det nogle uger/måned så skal den nok lige tegnes op igen, for at få fyld i fyldet :P
    så skulle farven blive der lidt mere, i hvert fald hvad tattoo shoppen sagde til mig..


    Jeg har aldrig brugt Helosal, jeg har brugt sådan noget creme fra Matas :) dejligt billigt, husker ikke hva det hed, og så vaskede jeg det bare dagligt med vand trillende ned af, uden at skrubbe eller noget, og så hver anden dag med sæbe på selve tattooen, for at få den helt clean for snask :P