Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. maj 2012, 15:53

Hej!

Er så glad for min nye tattoo, at jeg ville dele den med jer :)

Ariel har vedhæftet følgende billede:
  • 554689_10150911627608407_772053406_9655582_1090269099_n.jpg

2

tirsdag, 29. maj 2012, 18:52

ser godt ud Ariel :thumbsup: ... hvem er det der er på "billedet"? hvis jeg må spørge, familiært relation eller bare no name persona?

C2Q Q9650 @ 4050 MHz on Asus P5Q Pro
2 x XFX HD 6870 @ 950/1150
2x2048 Kingston Hyper X pc 8500
2x36 gb Raptor WD Raid 0 + WD 500 3ABYX
Logitech G500 ~ 24” BenQ G2420HD
CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ eDimensional Audio FX2
750W CorsairTX ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

3

torsdag, 31. maj 2012, 08:28

mange tak :) Det er mig selv.

4

fredag, 1. juni 2012, 01:47

Ser ret flot ud.. hvor har du fået den lavet?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

fredag, 1. juni 2012, 09:34

Jeg har fået den lavet i Århus ved Société G28 ved en jeg har gået på skole med engang, Julaika hedder hun.

6

søndag, 3. juni 2012, 12:22

Jeg har fået den lavet i Århus ved Société G28 ved en jeg har gået på skole med engang, Julaika hedder hun.
Super sted og rigtig lækker tattoo du har fået lavet... Har selv bestilt tid, men er ikke blevet enig med mig selv, om hvad der skal laves :( :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

7

mandag, 4. juni 2012, 15:16

Super sted og rigtig lækker tattoo du har fået lavet... Har selv bestilt tid, men er ikke blevet enig med mig selv, om hvad der skal laves :( :)
Ja, de er super dygtige begge to. Jeg havde kun orkideén i tankerne, men Julaika og jeg havde en snak og wupti, så havde hun lige tegnet noget, af det flotteste jeg havde set og så blev den til virkelighed! Fortæl om din idé til dem og så gør de måske din idé færdig? :))

8

tirsdag, 5. juni 2012, 08:54

Den ser sgu godt ud ;) det er faktisk et meget lækkert sted du har fået den placeret, og den ser sgu fandme lækker ud ! :) congrats ;)

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

9

onsdag, 6. juni 2012, 13:10

Den ser sgu godt ud ;) det er faktisk et meget lækkert sted du har fået den placeret, og den ser sgu fandme lækker ud ! :) congrats ;)
Mange tak. Var faktisk i tvivl om hvor jeg ville have den. Min tanke har været længe, at jeg bare ville have en orkide. Havde overvejet, at få den lavet på siden. Men var bange for, at den ville blive ødelagt hen i fremtiden, altså den dag jeg skal have børn, så det blev altså bagpå :)

10

onsdag, 6. juni 2012, 13:25

Her er den så efter at den er helet. Synes ofte, at de ændre sig i farven, når de er helet. Har smurt, og plejet den som jeg skal og synes, at den er blevet super flot. Jeg har også kunne holde mine negle fra fra den! Hehe.. Min gamle tattoo jeg fik lavet fik jeg at vide, at jeg skulle smørrer med Helosan og har også prøvet noget tattoo creme, men denne her har jeg KUN smurt med Panthenol Creme og vasket den i badet med sæbe uden parfume og må sige, at det ser ud til, at have givet det bedste resultat. Det er mit bedste råd til alle dem, som skal have lavet en. Smør ikke med andet, da fx. Helosan får farven til, at forsvinde! Der gik en uge, så var min helet.

(Den ser lidt skæv ud, men er den ikke. Det er måden jeg står på, som får den til, at se lidt sjov ud i formen.

Ariel har vedhæftet følgende billede:
  • 576768_10150948540213407_1686946338_n.jpg

11

torsdag, 7. juni 2012, 09:00

ja det er godt nok nice!! :)

Jeg har selv 3 tattoos hvor 1 af dem er i farver, og ja du har ret.. Den mister da lidt af farven, men din ser da ud til at have klaret det godt. :)
Giv det nogle uger/måned så skal den nok lige tegnes op igen, for at få fyld i fyldet :P
så skulle farven blive der lidt mere, i hvert fald hvad tattoo shoppen sagde til mig..

Jeg har aldrig brugt Helosal, jeg har brugt sådan noget creme fra Matas :) dejligt billigt, husker ikke hva det hed, og så vaskede jeg det bare dagligt med vand trillende ned af, uden at skrubbe eller noget, og så hver anden dag med sæbe på selve tattooen, for at få den helt clean for snask :P

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

12

onsdag, 8. august 2012, 01:46

Den er rigtig flot og klær dig også rigtig godt :)

I used to like the outdoors... but then i became a gamer

13

torsdag, 9. august 2012, 00:16

aldrig brug helosal... med mindre den skal være grim :D

Ohhh my god fat bastard left a floater

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

Asus VG248Q 24 tommers 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AOC u3477Pqu skærm på 34 tommer

AOC er klar med en skærm, der
Læs Mere

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

15

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.