Casemod, projekt "Skab"

  • Så er jeg klar med et lille specielt "casemod" - eller skulle jeg nærmere kalde det et skab-mod :D


    Læs her (klik på "projekt skab"-linket) hvor langt jeg er nået indtil videre. Jeg håber på at modtage de sidste dele til det på fredag (harddisk og fanadapter fra falsk), derefter vil jeg opdatere siden med det færdige resultat ;)



    Hvad synes i om projektet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully
    vupdidu, det skab fylder sg da mere end dit kabi og akvarie til sammen :)) Men fed ide der :cheers:


    ved godt det fylder meget men ikke synligt, skabet var der jo i forvejen ;)


    læs hvad projektet går ud på og læg mærke til denne sætning: "ikke optager synlig plads" he he ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Det ser godt ud.
    Du skulle måske overveje at lave dine billeder i 800x600 så de ikke er så tunge at loade, brug evt. http://www.irfanview.com/ :D


    Har overvejet det med billederne, og skal også have det lavet på et tidspunkt :O - men nu havde jeg lige disse, så dem må i lige affinde jer med i første gang :O - he he

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noobie
    Vis jeg skulle beskrive det "mod" med et ord ville det være "Freaky" :T


    bare i idé'en er lidt skæv og The Hans's hjemmelavet fancontroller er også lidt weirdo! :D


    Du kan selv være Weirdo og Freaky... båtnakke... :)) :))


    Det ser godt Try This.
    Nice work. ;) :D
    Du kan bruge Irfanview til at ændre str. på dine billeder. Den kan bl.a. lave batch resizing, så den tager hele flokken på en gang. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Du kan selv være Weirdo og Freaky... båtnakke... :)) :))


    Det ser godt Try This.
    Nice work. ;) :D
    Du kan bruge Irfanview til at ændre str. på dine billeder. Den kan bl.a. lave batch resizing, så den tager hele flokken på en gang. ;)


    Nice work Try-this!
    Og godt brev du har skrevet der Hans :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    jo .. det er ikke plads du mangler da :))
    men ganske fint påhit... går ud fra at jeg finder dig let ved det næste store lan-party......"manden ved skabet" ;)


    tak :cheers:


    He he - har ikke tænkt mig at pille skabet ud af reolen da 8o :))



    Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Nice work Try-this!


    tak :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    uha! kreativ ide du har fået der, men hvor har du så tænkt dig at gøre af skjorterne? :D


    He he, har skam ikke haft tøj derinde ;) - hmm har ikke engang et "før billede" - damn det var et rodeskab før :O - He he


    tak :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Nice mod :D


    Så mangler der jo bare en lille glaslåge og katode foran, så det bliver et vetrine-skabs-mod :))


    Tak :cheers:


    He he, desværre ikke noget lys lige foreløbig, men måske kommer det engang - ligenu er planen jo at den bare skal står der og sige nada+være billig ;)

  • Nice idé! Skal nok blive fedt :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    GJ .. det var åben bart ikke spild at give dig det kabi;) hehe.. har du smidt resten ud :D hehe ?


    Ja det er kun den der bundkort plade og så de to leds til hdd led og power led som jeg har beholdt ...



    Pssst: kan godt forstå du gav det kabi væk *G* ;)
    Skulle du forresten have nogle hd-elastikker?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Pssssst...Try-this...


    Et par fede fangrills ville da se ret godt ud på ydersiden af lågen. ;)


    Jep i know har også forsøgt at få fat på nogle billige, men det haster ikke så indtil videre venter jeg til jeg falder over nogle ;)


    EDIT: nej jeg er ikke skotte *GG*