Som blogger på youtube kræves ikke mere end et kamera og en computer, samt muligvis noget redigeringsprogrammer hvis det skal være lidt prof.
For mig virker det mere som om du ikke har overvejet helt hvad du vil gøre. Din kanal hedder jo unboxing danmark, hvad med at holde den kanal til det folk forventer (unboxing/ reviews), og brug evt. en sekundær kanal til dig selv og dine vlogs. Kun en lille del af dine videoer handler om dit centrale emne.
Lær enten at holde kameraet stille mens du famler rundt med dit udstyr, eller få fat på en tripod og stil dig op foran kameraet med genstanden, eller brug ashens metoden (genstand på en neutral baggrund, og tripod+cam mellem dig og genstanden).
I videoen for medion tastaturet famler du lige lovligt meget rundt med dit cam, i den grad at det er til at blive søsyg over. På lifecam unboxing videoen sker der ikke noget den første tid.
Jeg ved at det er svært at gøre en unboxing sjov, men prøv at være lidt kreativ... Lav evt. noget primitiv stopmotion/jump cuts med kameraet... vær kreativ.
bare mine 2 cents