Det perfekte Blogger udstyr!

  • Ja! Hvad er det perfekte blogger udstyr egentligt? Jeg har brug for hjælp! Jeg blogger på Youtube, og har brug for flere blogger gadgets.
    Her er mit setup :
    Webcam : Microsoft Lifecam Cinema HD
    Officielt kamera : Sony Handycam HDR-CX190E + Taske + Kamera Stativ
    Sony Vegas 7.0 Redigerings-software
    Youtube Kanal : UnboxingDanmark


    Ekstra :
    Playstation 3
    Asus skærm (Kan ikke huske navn)
    Føniks færdigsamlet PC
    Logitech G35 Headset


    Så er spørgsmålet, mangler jeg mere?
    HJÆLP!
    I er selvfølgelig velkomne til at abonnere på mig, på Youtube. Vi ses!

  • Det virker nu mere som reklame, end en reelt indlæg hvor du spørger om noget; Men jeg vælger at tro på det gode i folk, og vil derfor høre, hvad du tænker på?


    Altså blogger udstyr? Skal en blogger bruge udstyr? altså udover en computer og en blog?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det virker nu mere som reklame, end en reelt indlæg hvor du spørger om noget; Men jeg vælger at tro på det gode i folk, og vil derfor høre, hvad du tænker på?


    Altså blogger udstyr? Skal en blogger bruge udstyr? altså udover en computer og en blog?

    Jeg reklamer ikke for noget, men mener bare, at jeg føler jeg mangler udstyr. Men hvad? Altså jeg er ikke normal blogger, men YT blogger.
    Mat :9xo

  • hva skal du bruge andet end et kamera og evt noget redigeringssoftware? kan ikke se andet du skal bruge..


    +1


    Du føler at du mangler udstyr, men ved ikke hvilket? Så kan du jo næppe mangle noget ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Har lige kigget lidt på dine vidoer og må sige jeg synes de mangler indhold :S


    Men ellers bør du tænke på noget lys måske, det lyse vejr vare jo ikke ved og det er skide irriterende og se på en halvmørk video efter min mening. Og så et ordentlig kamera så du evt kan tage nogle gode billeder af de ting du prøver og vise frem og snakke om istedet for bare og holde dem op foran kameraet.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Som blogger på youtube kræves ikke mere end et kamera og en computer, samt muligvis noget redigeringsprogrammer hvis det skal være lidt prof.


    For mig virker det mere som om du ikke har overvejet helt hvad du vil gøre. Din kanal hedder jo unboxing danmark, hvad med at holde den kanal til det folk forventer (unboxing/ reviews), og brug evt. en sekundær kanal til dig selv og dine vlogs. Kun en lille del af dine videoer handler om dit centrale emne.


    Lær enten at holde kameraet stille mens du famler rundt med dit udstyr, eller få fat på en tripod og stil dig op foran kameraet med genstanden, eller brug ashens metoden (genstand på en neutral baggrund, og tripod+cam mellem dig og genstanden).


    I videoen for medion tastaturet famler du lige lovligt meget rundt med dit cam, i den grad at det er til at blive søsyg over. På lifecam unboxing videoen sker der ikke noget den første tid.
    Jeg ved at det er svært at gøre en unboxing sjov, men prøv at være lidt kreativ... Lav evt. noget primitiv stopmotion/jump cuts med kameraet... vær kreativ. :)


    bare mine 2 cents ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200