Dansk OC Event opdat

  • Dansk OC Event


    http://www.octeamdenmark.com/f…/9737-dansk-oc-event.html




    Ravnstrup Forsamlingshus
    Holstebrovej 148
    8800 Viborg


    Og det foregår d. 19. Maj fra kl. 10.00 til kl. 20.00.


    De der har deres egen computer med, bedes have 10,- med til dækning af el, samt bord og stol. Hvis man har egen computer med, vil der være mulighed for at få hjælp til at overclocke den. Kommer man blot for at kigge med, er der gratis entré.


    På gæstelisten er OCTDK, vil udstille computeren fra vandkølingsguide, samt besvare spørgsmål om denne. Og selvfølgelig se hvad vi kan presse ud af den, ved overclocking.


    Vi håber på at se en masse glade mennesker, samt at få en rigtig fed dag!


    PS husk stik dåse til jers sys


    Der bliver også mulighed for at sælge sit brugte hw :)


    Sharkgaming sætter desuden også et MSI P67A-C43 (B3) bundkort på højkant, til OC konkurrencen der vil finde sted


    Udover at Sharkgaming sætter dette lækre bundkort på højkant, vil der også være en præmie fra ingen andre end CoolerKit


    og jeg sætter et 3D webcam på højkant

  • opdat
    Der var besøg fra hol.dk /tweak.dk/hwt
    men for få til jeg gør det igen,sorry
    så hvis det skal være noget over på øen,så må i selv stable noget på bene :( så kan i jo inverter det som i mener der ville kunne hjælpe jer,vil ikke gøre reklame for nogle.


    men dem som ikke kom,gjorde det meget nemmer for de andre at vinde et MSI P67/3D webcam/200,- til noget vand

  • Jeg var personligt forbi et par timer bare for at kigge og snakke lidt og selv om der ikke var så mange igen så synes jeg det var et godt arrangement og det var super hyggeligt =)


    Kan kun opfordre alle der har en smule interesse inden for OC om at holde øje med lignende arrangementer, det er nok en af de bedste måder og få lidt hands on hjælp fra mere erfarne folk =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Med word of mouth, så skal der da nok komme lidt flere, hvis du skulle gøre det igen. Har selv været i lignende situation med et LAN-party jeg er med til at arrangere (Vi kører vist på 7. år nu). Selvom antallet af deltagere ikke er højt, så kan det være langt bedre end hvis der er flere med og man kan tage erfaringerne fra forrige arrangement med sig ;)


    Der var desværre lige langt nok for mig, når jeg ikke har bil pt., til at komme forbi, men det lød bestemt spændende. Håber det var et godt arrangement på trods af du ikke havde helt det antal deltagere du havde håbet på :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H