Valg af ny bærbar..

  • Hej allesammen..


    Jeg går og overvejer mit næste bærbar køb, idet min gamle bærbar desværre ikke er blandt os længere..
    Efter en del søgning på nettet, og lidt frem og tilbage er jeg ligesom "faldet" lidt for ASUS G55..
    Egentligt havde jeg først en computer som ASUS U36SG i tankerne, hvor jeg var villig til at gå på kompromis mht. ydelsen for at få en letter og mindre computer..
    Men jeg er kommet til den konklusion, at der ikke er så stor forskel på 13,3" og 15,6", og ja 500 - 1000 gram mere er altså heller ikke jordens undergang, når man nu kan få en hel del mere ydelse ud af bæstet.. hehe..
    Nu her jeg selv kun lige nævnt ASUS, og det er fordi jeg er letter forelsket i ASUS som producent.. Men jeg er selvfølgelig åben over for alle forslag, på nær ACER og APPEL.. Så skulle du have et scoop af en computer, der ligger i samme ydelses grad som G55'en så må du meget gerne lige dele det med mig.. :)


    Hilsen Elessar.. :)

  • Hej Elessar,
    tillader mig lige lidt offtopic, nu da du selv har lagt din tråd om hardware under offtopic.
    (Den burde nok have ligget under Hardware & Tilbehør, men lad nu det ligge.)


    Grunden til jeg skriver, er at du har et MEGET stort signatur.


    Reglerne her på Tweak skriver følgende angående signaturer:

    Signatur regler:
    Maxstørrelsen for en signatur er :
    530 x 200 pixel
    Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til
    530 x 200 pixel.
    Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.


    Vil du lave en signatur der kun indeholder tekst, så har vi lavet en lille guide til hvor mange linier du kan skrive før du overskrider reglerne om en maks højde på 150 pixels. Guiden er lavet med udgangspunkt i den standardfont der bliver brugt til signaturer. Så hvis du vælger en anden font kan der være en afvigelse i hvor mange linier du kan tilføje før den overskrider reglerne.


    Ved tekststørrelsen meget lille må du have 18 linier
    Ved tekststørrelsen lille må du have 12 linier
    Ved tekststørrelsen normal må du have 10 linier
    Ved tekststørrelsen stor må du have 8 linier
    Ved tekststørrelsen meget stor må du have 6 linier


    Husk: At lige meget hvilken tekststørrelse du vælger, så må længden på linierne ikke overskride 530 pixels.


    Du kan selv læse mere om reglerne her:
    http://www.tweak.dk/forum/boar…7493-regler-paa-tweak-dk/


    Ellers må du have held og lykke med at finde dig en ny bærbar. :)


  • ik for noget Bubbi men så ska du os ha fat i guGGe herinde synes os hans signature ser lidt for stort ud.

  • Hej igen..


    Jeg beklager meget, at min signatur var alt for stor.. Er der sket ændringer i reglerne, for jeg synes da ellers jeg havde tilpasset signaturen i henhold til gældende regler her på siden.. :)


    Jeg har set lidt mere omkring, og min mening hælder mere og mere hen mod den ASUS G55..
    Så jeg tror jeg bestiller den hjem her i næste uge.. :) hehe..


    Hilsen René\Elessar..