Reservering af Diablo 3 fra CDON

  • Hej.


    Nu nærmer tiden sig jo.. Jeg har bestilt/reserveret Diablo 3 fra CDON.com. Jeg vil bare lige høre, om nogen vidste, hvornår de sender reserverede spil? Jeg vil jo meget gerne have det, så jeg kan spille ligeså snart serverne åbner. Nogen der har reserveret spil ved CDON før? Under status står der: "Sendt til lageret for pakning". Men så bliver det vel først sendt mandag, hvis de ikke har specielt åbent imorgen eller sådan noget, ikke? :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg kan så lige følge op på det selv.. Har modtaget en mail fra CDON 20:00, hvor der står:

    Lækkert. :) Så de arbejder over i anledning af D3..

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • De sender det nok så du har det dagen før, det plejer man normalt at gøre og da single player delen af spillet også kræver forbindelse til server, så kan man sikkert heller ikke spille spillet før det bliver låst op hele verden rundt.

    Det var egentlig det jeg var lidt usikker på.. Har ikke prøvet CDON før i disse situationer. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • så er det bestilt kasper ;) , tak for linket , har du selv bestilt det via email også ?
    Modtaget man en key eller hvordan ? jeg har nemlig kun modtaget ordrebekræftelse

  • Mener at du modtager en mail med din key kl 00:00 idag. Har selv kigget på det inde hos coolshop og mener at det var den konklusion jeg nåede til.

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • De sender et screenshot af cd-key senere i dag før midnat. Blev dog lidt overrasket da jeg var inde på deres hjemmeside og læse at alle diablo 3, som de har sendt ville blive modtaget senere i dag. De har åbenbart sent dem om natten og haft en speciel aftale med postdk, det er lidt ærgeligt, at jeg ikke vidste det før :(

  • Jeg har lige modtaget mit i dag fra Coolshop, som blev afsendt.. Nu er det bare at vente til serverne åbnet kl 17 så man kan installere også skal der jagtes dæmoner kl. 00.01 :D

  • Du sgu optimist. Tvivler på særligt mange når ind før engang i morgen tidlig :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tror højst der går en times tid fra midnat til mand er i stand til at spille. Blizzard er blevet gode til de midnight launches og der er rimelig meget pres på, at det virker fra midnat af.

  • haaa lol :D


    Fik Diablo III allerede i weekenden ser det ud til... bare på den forkerte adresse...


    I stedet for den adresse ved ordren, valgte coolshop lige at sende pakken til mine forældre :T


    Mine forældre kom hjem fra Mallorca i forgårs og gæt hvad der lå i deres postkasse...


    smukt :9xo

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg står i den situation at ikke have modtaget en skid fra cdon.com.


    Min storebror pre-purchasede det for et stykke tid siden(da man første gang fik mulighed for at pre-order det). Det glemte han og bestilte det derefter hos coolshop i sidste uge. Han får en ordrebekræftelse fra cdon.com og finder derfor ud af at han har bestilt det to gange, og forærer mig derefter det ene da jeg ikke har råd til det denne måned. Han har hverken modtaget mail med key eller noget spil fra cdon, men har modtaget spillet igår fra coolshop.
    Hva enten om det er postdk der har lavet lort i den eller ej, så kunne de sgu da godt sende en mail med key som andre sider nu en gang gør, især når lortet er pre-ordered for flere måneder siden. X(

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Jeg fik mit spil fra CDON i dag. Jeg købte dog tre versioner af spillet.


    Det første er det fysiske fra CDON.
    Da dette ikke ankom i går, valgte jeg at købe en key fra Intkeys.com (som jeg stadig ikke har modtaget).
    Den tredje omkring 00.30 i nat, da jeg ikke kunne vente med at spille længere.. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB