Lidt Brok til jer for mig.

  • Jeg har lige brug for at komme ud med min vrede. Og da det handler om Computer så er dette jo stedet. ;)


    Jeg har knækket min køler. Og da jeg så idag var ude at købe en ny køler faldte valgte på en Corsair h80
    Der stod at den passet til mit 775 bundkort. og jeg kan jo bruge den til mine senere nye computer.


    Jeg har så fået det hele på. Og da jeg tænder computeren og går ind i for at se hvor varm den er. hopper den bare op på 65 grader og bliver ved med at stige. Det viser sig så at den slet ikke passer til mit bundkort. Der sidder 2 små chips og rammer det køle hovede.. FORSATAN DA corsair


    Nu tvinger de mig jo til at købe en ny computer.. :pokey:


    SenZer

  • Hvis Corsair skriver at den passer, så passer den.
    Så er det vel dig der har monteret den forkert, eller ikke har det socket du mener at du har.


    Ellers skriv til Corsair support, de kan måske være til at snakke med.

  • Tror lige du skal kigge på hvilket monteringskit, du bruger, for den passer til 775, hvis det står der.
    Kan du ikke lige oplyse hvilken pc du egentlig har og hvad den bastår af?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • True that! Gør som de andre siger.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650