Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. maj 2012, 19:29

Jeg har lige brug for at komme ud med min vrede. Og da det handler om Computer så er dette jo stedet. ;)

Jeg har knækket min køler. Og da jeg så idag var ude at købe en ny køler faldte valgte på en Corsair h80
Der stod at den passet til mit 775 bundkort. og jeg kan jo bruge den til mine senere nye computer.

Jeg har så fået det hele på. Og da jeg tænder computeren og går ind i for at se hvor varm den er. hopper den bare op på 65 grader og bliver ved med at stige. Det viser sig så at den slet ikke passer til mit bundkort. Der sidder 2 små chips og rammer det køle hovede.. FORSATAN DA corsair

Nu tvinger de mig jo til at købe en ny computer.. :pokey:

SenZer

2

torsdag, 10. maj 2012, 08:25

Hvis Corsair skriver at den passer, så passer den.
Så er det vel dig der har monteret den forkert, eller ikke har det socket du mener at du har.

Ellers skriv til Corsair support, de kan måske være til at snakke med.

3

torsdag, 10. maj 2012, 09:06

Tror lige du skal kigge på hvilket monteringskit, du bruger, for den passer til 775, hvis det står der.
Kan du ikke lige oplyse hvilken pc du egentlig har og hvad den bastår af?

Asus G751JY - i7-4710HQ - 16gb DDR3 - GTX 980M 4GB - Crucial MX100 512GB - 17.3" IPS Full HD - Logitech G602

4

torsdag, 10. maj 2012, 10:17

True that! Gør som de andre siger.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

5

torsdag, 10. maj 2012, 10:36

Jeg har svært ved at tro den ikke skulle passe på S775. Selve kølehovedet er jo ikke større end en stock-køler.
Det er helt fint med lidt brok, men du bør oplyse de præcise omstændigheder - altså hvilket bundkort du har monteret køleren på.

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere

0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.