Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. maj 2012, 16:22

Hej

For en hel del siden solgte Trolden123 nogle Vertex 2 SSD'er til fine priser i nedenstående tråd:
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=11&tid=658890

Jeg "var" så heldig at være den køberen til 240gb SSD.

Det viser sig dog han har solgt de to 240gb SSD'er til tre personerner, men bliver løst da en af os vælger de to 120 gb istedet.

Pakkerne skulle angiveligt bliver sendt dagen efter, men efter flere dage kommer der ingen ting og alle købere skriver til ham. Lidt svær at få kontakt til og der kommer undskyldninger om at det er posthuset som ikke har sendt pakkerne videre, og han ikke er hjemme til at tjekke det.

Efter flere mails ønsker de to andre pengene tilbage, hvilket de angiveligt for. Så tænker jeg at han bare har haft problemer og ønsker stadig min SSD, da det var en fin pris.

Der går så længere tid hvor jeg ikke modtagerne noget, og han er svær at komme i kontakt med. Efter noget tid svare han med en undskyldning om han ikke kunne komme på sin mail, men jeg havde skrevet til tre mailadresser hvor én er tilknyttet hans hjemmeside.

Jeg bliver urolig og ønsker mine penge tilbage. Der går lang tid før noget svar, og det kommer først da jeg skriver at sagen gå til politiet. Han ville ikke synde mig, men har travlt og ville sende pengene når han kom i kontakt med sin danske bang nogle dage efter (d. 1 april).

MEN ingen penge d. 5 så jeg skriver til ham igen, men intet svar. Flere mails ryger afsted, men intet svar.
Forsøger at ringe til et nummer en af de andre købere havde fanget ham på, men nu ikke brug længere.

Så Jeg opfatter ham nu som en svindler og advarer andre brugere mod ham!

Jeg sender endnu nogle mails til ham, hvis intet svar ryger sagen til politiet.
Hvis nogen har et nummer til personen eller mail, så send en PM til mig så jeg måske kan få fat i ham!

2

onsdag, 2. maj 2012, 16:46

Hans adresse står på hans hjemmeside, som står i hans hol signatur. Hvorfor har du/i ikke anmeldt ham allerede? Tråden er jo snart 3 måneder gammel. Jeg gad da i hvert fald ikke vente så lang tid uden svar.

I7 3930k@4Ghz / Heatkiller Black Nickel
Asus Rampage IV Formula
4x4GB Vengeance@1600Mhz 8CL
Asus GTX 670
Samsung F3 Spinpoint 1TB@Raid0, Kingston HyperX 3K 240GB
Corsair AX850, Corsair 800D
twitch.tv/envybamse

3

onsdag, 2. maj 2012, 16:52

Det var nemlig sådan at de andre købere fik pengene tilbage, så forventede ikke han var en svindler.
Og han har svaret en gang i mellem, men nu gider jeg ikke længere

4

onsdag, 2. maj 2012, 17:47

Hvordan fik de andre købere deres penge tilbage?

I7 3930k@4Ghz / Heatkiller Black Nickel
Asus Rampage IV Formula
4x4GB Vengeance@1600Mhz 8CL
Asus GTX 670
Samsung F3 Spinpoint 1TB@Raid0, Kingston HyperX 3K 240GB
Corsair AX850, Corsair 800D
twitch.tv/envybamse

5

torsdag, 3. maj 2012, 10:18

Det gjorde de vel ved at de fuld offentlig gjorde opmærksom på at de blev snydt af den her person

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er afløseren til Cookie Clicker

To danskere har udviklet onlin
Læs Mere

0

G.SKILL Ripjaws 4 DDR4 hukommelse runder 4000MHz

G.SKILL og Shamino har opnået
Læs Mere

0

EVGA med tre X99 bundkort til Haswell-E

EVGA har annonceret deres X99
Læs Mere

2

NVIDIA sabler prisen på deres GeForce GTX TITAN-Z grafikkort

NVIDIAs absolutte top model in
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.