Skift til Oister (fra Telmore)

  • Jeg sidder og tænker på om jeg ska skifte til Oister mobil istedet fra Telmore, da jeg bare ved deres basic pakke til 69kr i måneden vil kunne få 3gb data og ringe for 0,45øre i min som jeg gør hos Telmore nu, men det kunne være rart og få data til min Android mobil, har jeg ik nu da jeg ik vil gi 49kr i måneden for 1gb, og jeg synes det kunne være rart at få data adgang når man ik lige kan hoppe på wireless.


    Alså ska siges nu ringer jeg ik så meget andet end når det er nødvendigt, og det jeg ringer mest til er så Telmore kunder da det er det man i min familie mest har.


    men er det problem når man bruger i jylland ved vesterhavet med signal og data forbindelse el. virker det bare?


    (og skulle jeg få brug for mere end blot Fri SMS/MMS, 3gb data og ingen opkaldsafgift kan jeg få 3timer for 99kr. hvor jeg hos Telmore kun vil kunne få 2timers tale og blot 1gb data men stadig fri sms/mms og ingen opkaldsafgift el. om jeg mest har brug for data'en og dermed mener at deres Basic pakke vil være noget for mig.)


    jeg vil da gerne lige høre nogle af enden jeg skifter, da jeg nu ka ha 200kr i 2~3måneder hos telmore hvor jeg gir 29kr i måneden for Telmore-til-Telmore som er det eneste.

  • Oister er ikke god i Esbjerg - Jeg har i hvert fald haft store problemer med 3.


    Bruger Bibob nu (Telenor)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Oister er ikke god i Esbjerg - Jeg har i hvert fald haft store problemer med 3.


    Bruger Bibob nu (Telenor)


    nu vil jeg så ik i nærheden af noget som har telenor da jeg har dårlig erfaring med dem.


    ved min onkel har 3 og intet problem med dem hva jeg ved af.

  • Jeg bor i Kbh og har skiftet Oister. Har absolut intet at udsætte dem på. Rigtig god dækning, selv når man kører i Metroen er signal. Syntes også at der priser / pakker er fornuftige, men klart den bedste dækning jeg har prøvet. Har før været på TDC, Telenor og Telias net, men blev træt af den dårlige dækning og lave 3G signal.