Nogen der kender Yasmina Elektronik?

  • Jeg er paa udkig efter nogen drev til min nye NAS og sidder derfor og foelger lidt med i priserne paa EDBpriser.
    Idag kiggede jeg nu paa Hitachi 5K3000 og ser en forhandler jeg aldrig har set foer:


    Yasmina ELektronik



    Naar jeg slaar dem op paa CVR nummer saa kan jeg se butikken ligger i Hilleroed og har koert siden 2007.
    Jeg kan dog ikke finde nogen der naevner den paa nettet, ikke noget e-maerke, ikke noget trust pilot osv...



    Er der nogen her der kender dem?



    :?:

  • Jeg kan ikke påstå at kende dem, men jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at stole på dem til fjernsalg, der er ikke engang angivet en adresse på deres hjemmeside.


    Er der i øvrigt nogen specifik grund til at det lige netop er den disk du kigger på? Det ser ikke ud til at den kan noget specielt, som retfærdiggør prisen på næsten 1300kr.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Jeg kan ikke påstå at kende dem, men jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til at stole på dem til fjernsalg, der er ikke engang angivet en adresse på deres hjemmeside.


    Er der i øvrigt nogen specifik grund til at det lige netop er den disk du kigger på? Det ser ikke ud til at den kan noget specielt, som retfærdiggør prisen på næsten 1300kr.


    Det undrede mig bare hvem de var, virker saert paa mig at starte en IT butik i 2007 og foerst i 2012 faar man sin hjemmeside op paa Danmarks stoerste IT prissammenlignings site. Det lugter lidt fishy syntes jeg...


    Grunden til det er lige praecist den disk er at den er ekstremt stabil, kan stortset ikke finde nogen negative reviews eller brugere med den disk - jeg skal bruge dem i en NAS, saa paalidelighed er alfa omega.

  • Godaften


    Det er sådan er vi startede en lille fysisk butik i helsingør på stjernegade, for at sparer på en masse faste onkostninger i butikken, valgte vi at starte op online via nettet. Vi har fået større lagerlokaler og derfor mulighed for at få større partier ind til billigere priser, og være med på netsalget.


    Vi har typisk 1-2 dage' levering, på alle lagervarer.


    I er velkommen til at kontakte os, for yderligere oplysninger.


    M.V.H
    Yasmina Elektronik ApS
    Tlf: 50 677 999

  • Har aldrig hørt om Yasmina, så selv om de har fine ting på lager, så ville jeg nok starte med at købe noget billigt af dem først.


    @Yasmina: I virker suspekte for mange, i al fald lige nu. Ikke noget e-mærke, ikke nogen anmeldelser på reviewsites som fx. trustpilot, og ingen adresse (til bl.a. tilbageleveringer) på hjemmesiden. For at folk skal kunne stole på jer, så skal de som det mindste kunne spore jer direkte til jeres adresse og få så mange informationer om jer som muligt. Det er regel nr 1. ved at oprette en webshop.
    Husk på at der er tonsvis af folk der er blevet snydt før ved internethandel, og at der gentagne gange, i og udenfor medierne, er blevet gevet råd til hvilke ting man skal holde øje med.


    Som det mindste vil jeg sige at i skal tilføje jeres adresse på siden (ikke en postbox, da den stadig virker suspekt).
    Lad selv brugerne bedømme jeres services via trustpilot, hold en god tone (tag imod kritik) og kommunikér med den som bedømmer jer. At følge med på reviewsites som trustpilot kan være et monster godt værktøj til at optimere jeres service.


    Til sidst; se på de andre hjemmesider, hvad gør de for at få brugeren til at føle sig tryg? hvilke udemærkelser har de?
    observér og lær :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Fik du købt Hitachi 5K3000 gennem Yashima ELektronik??
    Ville være rart at vide om der så er positiv erfering :), da jeg selv overvejer at bestille en skærm AOC E2343F2 gennem dem.
    /ploy


    Nej det gjorde jeg ikke, fandt en forhandler i England der har 1.600 possitive kunde anmeldelser bag sig og tog ca 500kr mindre for samme disk.


    Et godt raad til Yasmina: Stram op paa hjemmeside designet og kig paa hvad Foxx skrev.

  • Nej det gjorde jeg ikke, fandt en forhandler i England der har 1.600 possitive kunde anmeldelser bag sig og tog ca 500kr mindre for samme disk.

    Tak for det hurtige svar, super at du fandt den billigere, hvor fandt du frem til den engelske forhandler?


  • Et godt raad til Yashima: Stram op paa hjemmeside designet og kig paa hvad Foxx skrev.


    De hedder nu yasmina og ikke yashima.


    Sry, jeg blev lidt træt af at se på den gentagne fejl :O

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Tak for det hurtige svar, super at du fandt den billigere, hvor fandt du frem til den engelske forhandler?


    Det var via pricerunner.co.uk, men til noget saa stort som en skaerm ville jeg udelukkende koebe det i et land hvor det bliver fragtet med bil - og ikke som med England hvor det typisk kommer via fly.
    Simpelthend for at undgaa fragtskader.

  • Hej igen


    Tak for de fine råd, vi arbejder på at rette op på hjemmesiden og arbejder nu med at få e-mærket godkendt. Trustpilot anmeldelser håber vi på der kommer nogle af i løbet af ugen.


    Vi arbejder på højtryk på at få ny hjemmeside (design).


    Vi takker endnu engang.


    M.V.H
    Yasmina Elektronik ApS

  • Jeg har bestilt og har også modtaget det...


    lev. 1-3 dage
    jeg vil i løb af ugen smide en bedømles på trustpilot


    Kunne godt tænke mig samme bruger flade some proshop


    både med login og deres order funktioner..


    men giv dem en chance


    ;)

  • Jeg bestilte nogle varer d. 31.05.12 og fik en ordrebekræftelse og de reserverede penge på mit mastercard. Jeg har ike hørt fra dem og de svarer hverken på mails eller telefon.

  • Hej
    Jeg vil lige komme med mit bidrag til debatten om Yasmina Elektronik. Jeg bestilte den 25. maj 2012 en mus til min søn (en Razor Mamba 2012). Jeg fik hurtigt en ordrebekræftelse, men så skete der ikke mere.
    Den 4. juni prøvede jeg at ringe til dem, men man kan ikke komme i kontakt med dem telefonisk. Derfor sendte jeg samme dag en mail og efterlyste varen. De skrev straks tilbage og beklagede. De ville sende den samme dag.
    Den 7. juni rykkede jeg igen. Denne gang bad jeg dem ringe til mig og forklare, hvornår vi kunne regne med at modtage musen. De skrev tilbage, at deres telefoner ikke virkede, da de var ved at skifte telefonselskab. De ville undersøge, hvornår min mus blev sendt og vende tilbage.
    Den 8. skrev jeg igen, at jeg ikke havde hørt fra dem, og jeg havde heller ikke modtaget varen. Jeg bad om en eksakt dato for, hvornår jeg kunne forvente at modtaget varen. Hvis jeg ikke fik det, så ville jeg stoppe betalingen.
    Jeg har INTET hørt fra dem.
    Derfor er mit råd: LAD VÆRE MED AT KØBE NOGET SOM HELST FRA YASMINA ELEKTRONIK. Det er et fup-firma!

  • skal jeg personligt anbefale en IT shop i DK saa vil jeg klart sige ComputerSalg.dk - deres website er overskuelig, virker helt fint (klart bedre end proshops soege system som gang paa gang fuc**r up), de har super service og deres leverings updates er korrekte.
    Jeg har pt. koebt for ca. 10K gennem dem og stopper ikke her.

  • skal jeg personligt anbefale en IT shop i DK saa vil jeg klart sige ComputerSalg.dk - deres website er overskuelig, virker helt fint (klart bedre end proshops soege system som gang paa gang fuc**r up), de har super service og deres leverings updates er korrekte.
    Jeg har pt. koebt for ca. 10K gennem dem og stopper ikke her.


    Enig. Bestilte et RAM-kit tirsdag til levering i døgnposten. Dagen efter blev pakken returneret, da jeg havde glemt at skrive mit ID på. Kontaktede computersalg.dk telefonisk, indrømmede min fej, og spurgte hvad så skulle gøre.
    Svaret var at de ville rette det og sende pakken til mig igen - uden yderligere omkostninger for mig. Se dét er sgu service.