Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 16. april 2012, 22:15

Hej er der ikke nogen der har noget data på den bruger der hedder Chi

har købtet headset af ham, han har ikke gide at svare mig selv om han har været online på hol

han fik pengene den 27/3

han svare ikke på mobilen eller nogen PM på de 3 forumer jeg har set ham hwt, hol, og tweak

og de svar jeg har fået er bare den ene dårlige undskyldning efter den anden

2

mandag, 16. april 2012, 22:31

brugeren har ikke været aktiv på Tweak.dk siden den 28. marts klokken 11:17

måske er der nogen der har været involveret i disse tråde der kan hjælpe

S/B: Sapphire 2Gb Dual Bios 6950@6970

K: Gammelt kabinet

S: XFX 5850 Black Edition

S: Sennheiser PC360

3

tirsdag, 17. april 2012, 10:35

Hvordan har han fået pengene? Bankoverførelse?
Hvia ja - kan du så ikke bede din bank om at trække det retur? Jeg er ikke sikker på om man bare kan gøre det uden videre, men det er da et forsøg værd.

Hvis det ikke kan lade sig gøre og han stadig ikke svarer dig, så prøv at tale med politiet - det ville jeg i hvert fald gøre.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
Gigabyte GA-EP35-DS3
Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

4

tirsdag, 17. april 2012, 11:19

Hvordan har han fået pengene? Bankoverførelse?
Hvia ja - kan du så ikke bede din bank om at trække det retur? Jeg er ikke sikker på om man bare kan gøre det uden videre, men det er da et forsøg værd.

Hvis det ikke kan lade sig gøre og han stadig ikke svarer dig, så prøv at tale med politiet - det ville jeg i hvert fald gøre.
Det kan banken ikke og politiet er desværre heller ikke til meget hjælp... det var det jeg kom frem til da jeg for flere år siden blev snydt for lidt over 3k :(

Men det måske et forsøg værd :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

5

tirsdag, 17. april 2012, 13:29

Nej, banken kan ikke hive pengene retur.

Politiet vil nok ikke gøre meget for en enkelt sag, men det kan godt betale sig at melde ham alligevel - er der nok der melder den samme så begynder de at røre på sig.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

tirsdag, 17. april 2012, 14:07

du kan spørge Thoms på HOL om han også snyder brugere der

7

tirsdag, 17. april 2012, 15:59

Nej, banken kan ikke hive pengene retur.

Politiet vil nok ikke gøre meget for en enkelt sag, men det kan godt betale sig at melde ham alligevel - er der nok der melder den samme så begynder de at røre på sig.

/ask

Har desværre selv dårlig erfaring med at melde folk til politiet, for svindel at online handel..

Gjorde det samme for 3 år siden mod brugeren Raymond på siden.. Han blev da også tiltalt ved fogedretten godt 8 måneder efter anmeldelsen til politiet var modtaget, hvor det hele endte med at han kunne gå fri som en fugl, da han fik gældssanering, og fik derefter at vide at sagen var lukket..

Men vi var selvfølgelig velkommen til at klage over afgørelsen, dette ville dog tage yderligere meget længere tid, og vil i højeste tilfælde ende med samme afgørelse..

Så må nok desværre sige til Brian MC at det kan tænkes du kan være heldig at de fanger idioten, men det er sgu for nemt at slippe uden straf selvom man har lavet sådan et svindel nummer.

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

4

Low-end grafikkort round-up video review

Så er Tweak.dk igen på pletten
Læs Mere

0

ICY BOX IB-PBa7800 power bank

Hvis du er indehaver af en sma
Læs Mere

2

Raijintek Themis EVO

Raijintek har meldt sig på ban
Læs Mere

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AOC med to nye m2870Vhe og m2870Vq skærme

AOC har sendt to ny 28 tommer
Læs Mere

0

Gigabyte fremviser Z97 bundkort

Gigabyte er kommet med officie
Læs Mere

0

HTC kommer til at producere den nye Nexus 8

De seneste rygter peger på at
Læs Mere

0

ASUS Z97 ROG Maximus VII serie billeder

Der er kommet billeder af de t
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.