Bruger Chi

  • Hej er der ikke nogen der har noget data på den bruger der hedder Chi


    har købtet headset af ham, han har ikke gide at svare mig selv om han har været online på hol


    han fik pengene den 27/3



    han svare ikke på mobilen eller nogen PM på de 3 forumer jeg har set ham hwt, hol, og tweak


    og de svar jeg har fået er bare den ene dårlige undskyldning efter den anden

  • Hvordan har han fået pengene? Bankoverførelse?
    Hvia ja - kan du så ikke bede din bank om at trække det retur? Jeg er ikke sikker på om man bare kan gøre det uden videre, men det er da et forsøg værd.


    Hvis det ikke kan lade sig gøre og han stadig ikke svarer dig, så prøv at tale med politiet - det ville jeg i hvert fald gøre.

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • Hvordan har han fået pengene? Bankoverførelse?
    Hvia ja - kan du så ikke bede din bank om at trække det retur? Jeg er ikke sikker på om man bare kan gøre det uden videre, men det er da et forsøg værd.


    Hvis det ikke kan lade sig gøre og han stadig ikke svarer dig, så prøv at tale med politiet - det ville jeg i hvert fald gøre.

    Det kan banken ikke og politiet er desværre heller ikke til meget hjælp... det var det jeg kom frem til da jeg for flere år siden blev snydt for lidt over 3k :(


    Men det måske et forsøg værd :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nej, banken kan ikke hive pengene retur.


    Politiet vil nok ikke gøre meget for en enkelt sag, men det kan godt betale sig at melde ham alligevel - er der nok der melder den samme så begynder de at røre på sig.


    /ask

  • Nej, banken kan ikke hive pengene retur.


    Politiet vil nok ikke gøre meget for en enkelt sag, men det kan godt betale sig at melde ham alligevel - er der nok der melder den samme så begynder de at røre på sig.


    /ask


    Har desværre selv dårlig erfaring med at melde folk til politiet, for svindel at online handel..


    Gjorde det samme for 3 år siden mod brugeren Raymond på siden.. Han blev da også tiltalt ved fogedretten godt 8 måneder efter anmeldelsen til politiet var modtaget, hvor det hele endte med at han kunne gå fri som en fugl, da han fik gældssanering, og fik derefter at vide at sagen var lukket..


    Men vi var selvfølgelig velkommen til at klage over afgørelsen, dette ville dog tage yderligere meget længere tid, og vil i højeste tilfælde ende med samme afgørelse..


    Så må nok desværre sige til Brian MC at det kan tænkes du kan være heldig at de fanger idioten, men det er sgu for nemt at slippe uden straf selvom man har lavet sådan et svindel nummer.