Oc event/hjælp til andre

  • Jeg vil høre om det har jers intresse,at jeg sætter et mindre OC event på bene,samt folk kan komme og kigge på + de kan tage ders pc med,og lære lidt om overclock.


    I kan så også prøve at lege med tøris,hvis i har lyst,for et mindre beløb ;)


    ikke noget lan


    Det vil blive i MidtJyland

  • Jeg synes det kunne være et super cool arrangement og få stablet på benene =)


    Jeg ville nok ikke selv tage en computer med, men bare komme og kigge og nørde snakke lidt.


    Jeg er sikker på der er mange som gerne vil prøve og lege med tøris og opleve det irl =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det lyder super cool, post endelig datoen herinde, har jeg tid kigger jeg helt klart forbi =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • det kunne være en super idé :)


    Havde jeg haft en moderne computer i reserve ville jeg gerne være med, men har en god stak p4 CPUere liggende, så hvis nogle proper socket 478 brædder kan skaffes, kan jeg levere lidt godt hvis det ikke kun skal handle om i5 og i7 :)
    Af de socket 478 bundkort jeg har det desværre kun Dell og OEM boards, uden OC stuff i BIOS.


    Kan desuden levere en Athlon X3 455 som jeg vandt her fra tweak engang... den har aldrig været brugt, og ville gerne se om man ikke kan tvinge noget sjov ud af den.


    Hvis det er efter maj/juni, kan jeg også levere en e8400 der akkurat kan klare 4 GHz på luft... samt en anden c2d, som jeg dog ikke er helt 100 på om virker... tror det er en e4xxx.


    p4'erne er i princippet bare noget der skal smides ud, på nær den ene CPU der sidder i en dell med RD-RAM. Har i hvert fald 5 pentium 4'ere liggende i en lille kasse og en 3-4 stykker udover det fra maskiner der skal ud.


    sig endelig til om det er noget der kan bruges... :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Ærgerligt at det er på fastlandet :P


    Ellers kunne jeg godt have fundet på at kigge forbi :D


    Har desværre heller ikke en hel overskydende pc at lege med, men en q6600 (G0), e8400 og e7400 uden bundkort til :P


    Lyder som en rigtig fed idé :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hvilken by ville det blive i?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Status


    jeg kunne ikke låne de lokalder jeg havde sat mig for,de var lejet ud til en anden,som ikke bruger dem.


    Så mit problem,er at jeg skal ud og leje et Lokale,til små 7/1000,- for en dag.
    Min ide var at det skulle være gratis at komme og lege/besøg denne dag.


    men jeg skal lige prøve noget andet,så jeg arbejder stadig på det.

  • Quote

    Havde jeg haft en moderne computer i reserve ville jeg gerne være med,
    men har en god stak p4 CPUere liggende, så hvis nogle proper socket 478
    brædder kan skaffes, kan jeg levere lidt godt hvis det ikke kun skal
    handle om i5 og i7 :)

    Alt efter hvordan det bliver skruet sammen, så har jeg et Asus P4C800-E Deluxe liggende der kan stilles til rådighed, har har lavet nogle pæne resultater tilbage i tiden :P


    Har for den sags skyld også de gamle J2O kølehoveder liggende hvis det skal passe helt lækkert fra den tid :thumbsup:

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Kewl...


    er der stadig mulighed for tøris hvis man tager en skilling ekstra med? (say en 50'er, aner ikke hvad det koster), eller evt. mulighed for lån/leje af vandkøl
    Skal man melde sig til nogen steder?


    Hvordan bliver man bedømt? Største OC, flest point i benches eller andet?


    Henrik:
    Psycho har vist noget interesse for de maskiner jeg har, der skal smides ud, eller i al fald kabinetterne, vil i hvert fald se om han stadig er intra i dem. Men hvis det ellers er okay, kan han sikkert samle dem op efter eventet og jeg kan tage en 5-6 P4'ere med. Tre af dem har jeg lige tjekket, og det er 2 2.6/512/800 SL6WH og en 3/1M/800 SL79L


    Så vi kan stadig slå os sammen hvis ellers hold er tilladt :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Der bliver så i kan lege med tøris ;)
    måske kan jeg finde ud af noget med vand,mangler en pumpe,i at havde sådan et sæt.


    nej man skal ikke til melde sig,men du kan skrive til Shtennek på oct,hvis du ønsker fast pladser hele dagen.regner ikke med at folk kan holde til at se 3Dmark hele dagen. :D jeg bruger selv max 4 timer om dagen,så kan jeg ikke holde til mere.



    Der vil blive sat et færdig sys op,som man skal oc på,til den del hvor man kan vinde noget. DEN MED DET HØJST POINT,LØBER MED BUNDKORTET.


    Man får et par min til at sætte det op,så må man bare ikke håbe på blå skærm :boxed: så er alle lige stillet