Dennis Jürgensen: Måske (1994)

  • Hej tweakere...


    Jeg ved godt at nørdeforummet ikke er det ideelle sted at lede efter en bog (i ved, skrevet på papir og hele lortet), men i og med det er lidt en sci-fi bog, håber jeg der er hjælp at finde..


    Dennis Jürgensen, som jeg læste meget i mine unge dage, har skrevet en bog der hedder "Måske".. Den læste jeg som ung teenager, og det er by far den bedste bog jeg nogensinde har læst - og det klarer den på 202 sider ;-)


    Problemet er... Den er ikke på biblioteket, og jeg vil nu egentligt også mere end bare læse den... Jeg vil eje den.


    Før jeg får alle lmgtfy-linksene, vil jeg sige at jeg har googlet alt det jeg kan.. Og jeg fandt siden her http://bog.nu/titler/maaske-dennis-jurgensen hvor man kan købe den flere forskellige steder.. Problemet er at alle disse sider sælger den som "hæftet" og jeg ønsker den i hardback - som jeg også læste den dengang..


    Er der nogen der eventuelt er faldet over den et eller andet sted, har en liggende I vil sælge, eller kender til nogen der skal af med denne bog?


    Den er en del af min egen lille personlige kulturkanon, så jeg håber der er hjælp at finde ;-)


    Siger tak på forhånd... :D

  • Hvorfor kan du ikke leve med paperback udgaven (som jeg antager de mener med hæftet)?


    Der findes produkter der kan styrke bøger, så hvis det er styrke til fremtiden, kan du jo kigge på sådanne.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Hvorfor kan du ikke leve med paperback udgaven (som jeg antager de mener med hæftet)?


    Der findes produkter der kan styrke bøger, så hvis det er styrke til fremtiden, kan du jo kigge på sådanne.

    jeg vil gerne have den originale hardback, simpelthen af ren nostalgi - det var sådan jeg læste den, og det er sådan den skal gemmes ;-)

  • Den er nu på 78 biblioteker landet over:
    Her!


    Fra bibliotek.dk kan du bestille den hjem til dit bibliotek...hvis du altså kan nøjes med at læse den fremfor at eje den.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Den er nu på 78 biblioteker landet over:
    Her!


    Fra bibliotek.dk kan du bestille den hjem til dit bibliotek...hvis du altså kan nøjes med at læse den fremfor at eje den.

    Tak for det.. Jeg vil da bestille den hjem.
    Men jeg vil nu også gerne eje den!!! :-)