Hvor kan jeg købe Spiral wrap.

  • Hvor kan jeg købe noget spiral wrap henne. Jeg har ikke kunne finde det hos nogle forhandler, men har ikke prøvet at gå i et byggemarked endnu.
    Eller er der nogle andre ting til at skjule ledningerne med, som er bedre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Reddet... Der var ellers lige meldt 0 spiral til mig nogensinde, hvis chippen var den eneste, der havde det. ;)


    Skulle lige til at sige det;) det ville godtnok være uhyggeligt vis det var det eneste sted :))


    Ups :O nu kom jeg ind på chippen emnet det må man ikke :boxed: :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    grillfætter.. du er min helt :clap: :clap:


    Også min helt! nu koster portoen mig kun 13 kr. :tongue: (En bus-billet :)))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Også min helt! nu koster portoen mig kun 13 kr. :tongue: (En bus-billet :)))


    Jep, det skal da tjekkes ud :cheers: . Anede ikke at mm-data lå i Aalborg. Har altid holdt mig til labtech og datadiscount, når det gjaldt mindre indkøb og de er sg lidt smådyre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Jeg skulle også bestille noget spiralflex for cirka to uger siden. Det lykkedes faktisk at bestille det hos chippen for derefter at vente syv dage på at posten kom :dots:


    har ingen komentar! Må ikke sige noget skal ikke sige noget *** host host chippen*** arhh pis nu kom jeg til det igen :tongue:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Jeg skulle også bestille noget spiralflex for cirka to uger siden. Det lykkedes faktisk at bestille det hos chippen for derefter at vente syv dage på at posten kom :dots:


    Så skrev de vel sammen med: "Jamen! Det skulle lige klippes ud i meter først"? :]


    Eller noget... :)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Jeg skulle også bestille noget spiralflex for cirka to uger siden. Det lykkedes faktisk at bestille det hos chippen for derefter at vente syv dage på at posten kom :dots:


    du har været heldig, jeg har ventet i 3 uger :)
    men det var selvfølgelig også en lagervare, og det tager jo lang tid at finde frem til varene på hylderne så de er selvfølgelig undskyldt...

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

    Rettet 2 gange, sidst af sol_jakobsen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    har ingen komentar! Må ikke sige noget skal ikke sige noget *** host host chippen*** arhh pis nu kom jeg til det igen :tongue:


    Der sker sq ikke noget ved at kommentere chippen nu, sidst han var online, eller ihf. skrev noget, var i september, så jeg tror ikke han er herinde til hverdag for at tjekke om han bliver kommenteret ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Der sker sq ikke noget ved at kommentere chippen nu, sidst han var online, eller ihf. skrev noget, var i september, så jeg tror ikke han er herinde til hverdag for at tjekke om han bliver kommenteret ;)


    Jeg kan desuden ikke se hvorfor han er blevet svinet sådan til for, okay han har været lidt hidsig i nogle situationer, men han har f*nme også skullet finde sig i meget :rolleyes: :)

    Ud fra din sidste kommentar lyder det ikke som du har handlet der!!!!!!
    7dage for lagervare det er da UHØRT :evil:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR