Hvilken kontorstol har du? / Anbefal en kontorstol

  • Jeg overvejer om ikke det er på tide at købe en ny kontorstol, har nu brugt den gamle i snart 10 år så den er ved at være lidt flad...


    Har kigget f.eks. hos Ikea hvor pris og kvalitet ikke går helt bananas - kigget på f.eks. den der hedder Volmar:


    [Blocked Image: http://www.ikea.com/dk/da/images/products/volmar-kontorstol__0108405_PE258157_S4.JPG]



    Hvad bruger I som kontorstol?


    Hvad kan I evt. anbefale?



    Maks pris op til 3.000,-

  • Købte den stol du har kikket på i december, og ind til videre er jeg godt tilfreds. Den er fuldstændig stabil, og på trods af at jeg er en stor mand, er der ikke noget knirken. Man sidder fint, og der er de indstillingsmuligheder man har brug for.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Av av, tag ud i nogle butikker (fx Ikea) og prøve deres stole.


    En stol er næsten ligesom et par sko, det er meget subjektivt folk mener er en god stol når man er under 1k og ikke har 10 forskellige indstillingsmuligheder.

  • Jeg vil til hver en tid købe en kontorstol med armlæn, det forhindrer også skader ved længere tids gaming :P

    Jeg skulle til at skrive det samme. Jeg kan ikke leve uden armlæn længere.. Jeg synes det er så meget mere behageligt lige at kunne slappe af i armene. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg vil til hver en tid købe en kontorstol med armlæn, det forhindrer også skader ved længere tids gaming :P

    +1


    den stol på billedet skriger IMO efter museskade


    Kan også anbefale kontorstole i stil med MARKUS. De er IMO ret gode at sidde i selvom de virker hårde på billeder.


    men som sagt, prøv dem af først, se om du har brug for armstøtten osv.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg har det helt omvendt. Jeg kan slet ikke fordrage armlæn ved længere tids brug. Det ødelægger helt mine arme at skulle hvile på noget. :thumbdown:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har det helt omvendt. Jeg kan slet ikke fordrage armlæn ved længere tids brug. Det ødelægger helt mine arme at skulle hvile på noget. :thumbdown:

    Helt omvendt her.
    Jeg var på ferie i 1 uge med min bærbar og brugte den hver dag i et par timer uden noget sted at støtte armene, avav..

  • Jeg gider personligt heller ikke armlæn. Jeg købte altid mine stole med armlæn, og jeg indså at jeg altid hvilede mine arme på bordet i stedet.

  • Jeg har lige købt stolen i Ikea, og selvom den er dyr er det en stol, der er god at sidde på. Det er en stol, hvor man sidder nogenlunde korrekt istedet for at falde sammen i den og få ondt i ryggen, hvilket var et kriterie for mig, da jeg har dårlig ryg.


    Jeg så heller ikke fornuften i at købe med armlæn, da jeg har mine arme solidt placeret på bordet.


    God stol indtil videre, selvom den er lidt pricy.

  • har pt den MARKUS stol som FOX linker til ovenover.


    den er kanon... har haft den 4 år nu og man kan stort set ikke se at den er brugt. sidder nok ca 12 timer i den hver dag!
    jeg var ellers lidt i tvivl omkring hvor holdbar den var pga det net der er i ryggen. men der er ikke noget at komme efter på nogle områder. og så er der en god garanti på stolen.


    kan kun anbefales