Grineren :))

  • Gå ind i den hvor der står sådan burte en bil lyde virker da?? ellers er der nogert i vejen med din com...

  • Oldie but goldie.. Hvad kan jeg sige.. Prøv at ringe til dette nr.. 0047 81556012
    Så kan i høre den uanset hvor i verden i er.. hvad folk dog ikke ligger ind på en telefonsvarer..
    Grunden til 0047 er fordi det er et norsk nummer.. Derfor koster det norsk takst.. ikke så dyrt..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |\/| | |\| |
    Kan i se hvad jeg hedder altså mit Nick ?( ?( ?( :dots: Kan man forstå det ?( ?( ?(


    MINI?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    MINI?


    ja :dots: Der skal stå Mini :D min bror bliver kaldt knudsen og jeg bliver kaldt mini knudsen så jeg har bare valdt og kalde mig mini :))


    Min bror er Slammand :boxing: :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |\/| | |\| |


    ja :dots: Der skal stå Mini :D min bror bliver kaldt knudsen og jeg bliver kaldt mini knudsen så jeg har bare valdt og kalde mig mini :))


    Min bror er Slammand :boxing: :boxed:


    Ok ka du så ik kstave? :) Hvorfor ikk bare ha et brugernavn alle ka læse uden at man skal koncentrere sig ;) "Mini" sådan ! :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Ok ka du så ik kstave? :) Hvorfor ikk bare ha et brugernavn alle ka læse uden at man skal koncentrere sig ;) "Mini" sådan ! :D



    JAAAAA SORRRRRRYYYYY LI'SOM :dots:


    hmm. Nå ses vil i seng nu :)) NAT NAT ;)

  • :tongue: :baby: :P :)) 8o ?( :cheers: :ban: :tongue: :evil: ;) X( :] 8) :D :O ;( :( :) :rolleyes: Ser det fedt ud??? :lame: :rolleyes: ;) :T :boxing: :boxed: :boxing: :dance: :dots: :crazyeyes: Altså mit brugernavn???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |\/| | |\| |
    :tongue: :baby: :P :)) 8o ?( :cheers: :ban: :tongue: :evil: ;) X( :] 8) :D :O ;( :( :) :rolleyes: Ser det fedt ud??? :lame: :rolleyes: ;) :T :boxing: :boxed: :boxing: :dance: :dots: :crazyeyes: Altså mit brugernavn???


    Hmm... Hvor gammel mon han er? 8år? kikker i hans profil... hva! Han er 14! stygt...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Har skulle helst gerne være 13 år, af hvad jeg ved :tongue:


    (han er meget ny, hvad angår hardware og stuff..)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Hold da kæft der kommer nogle underlige indlæg og polls i disse tider ? :]


    Ja det har du ret i 8o Det er lige før der er gået inflation i mærkelige/underlige tråde og det er jo en trist tendens.
    Det er s.. lige før at jeg føler mig hensat til den tid, hvor jeg var i praktik i en børnehave :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Ja det har du ret i 8o Det er lige før der er gået inflation i mærkelige/underlige tråde og det er jo en trist tendens.
    Det er s.. lige før at jeg føler mig hensat til den tid, hvor jeg var i praktik i en børnehave :(


    Som millitær-nægter eller var det frivilligt ? 8o ... Jeg ville nok tage den ene unge og banke den anden med. *G*... Tror ikke jeg ville egne mig til sådan noget... :crazyeyes: