søger en ide!

  • davs, har lige skaffet mig hardware til at bygge mig en bette medie center!, men ved ikke hvad jeg vil bygge det i. har overvejet at bygge det ind i der hvor mit tv står, men det blir os bare for bøvlet med varme at gøre, da der osse står ps3 og forstærker. så skal lave en pæn "kasse" af en art, men hvordan fanden den skal se ud ved jeg ikke og hvad der ville se flot/stilfuldt ud. har så tænkt tanken om at man kunne bare bygge en sort boks der bare står der, men der skal jo være noget ventilation af en art i og tror ikke det ville se pænt ud med en blæser i den, så nu står jeg lidt på bar bund omkring design og udseende, så håber lidt der er nogen der tidligere har bygget noget, som har nogen erfaringer, ider eller forslag til hvad jeg skal/kan gøre. skal være diskret og stilfuldt.

  • Hvis du har en gammel subwoofer eller højtaler, så kunne du tage indmaden ud af den og bygge det i den?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H