2 adsl opkoblinger...

  • Hej hej ..


    Min ven har et problem .. Hans far har kommunenet og det må han ikke bruge på hans computer.. så nu tænker han på at invastere i en anden opkobling.. Men hans far vil ikke af med kommune nettet .. så er mit spørgsmål..


    Kan han have 2 ADSL opkoblinger ??

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Tjaa.. han har ikke sagt endnu at han ikke vil af med hans 2 mbit begge veje kommune linje .. :)) Men jeg tror det ikke .. også fordi han får den gratis :D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af N[O_o]b-_-DJF
    Tjaa.. han har ikke sagt endnu at han ikke vil af med hans 2 mbit begge veje kommune linje .. :)) Men jeg tror det ikke .. også fordi han får den gratis :D



    Send en PM med jeres tlf nr. Så kan jeg se hvordan aftalen er, og om I har mulighed for at få endnu en opkobling.


    ( arbejder hos TDC ;) )

  • Fik lige løsningen af en der mailede mig og Tak skal du have !!! :D


    Han skrev følgende ... :


    Så lige dit indlæg på http://www.tweak.dk ang. 2 ADSL linier. Da jeg ikke er oprettet som bruger mailer jeg dig i stedet.
    Der findes routere der har 2 WAN indgange til 2 internet linier men jeg ved ikke om man selv kan vælge hvilken den bestemte PC skal bruge eller om de deler (hvis det er muligt). Men jeg har set dem på edbpriser.dk

    Du er velkommen til at copy/paste dette ind i svarene.

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet


  • Som sagt... den har 2 WAN indgange til 2 internet linier... men det er jo ikke det der (måske) er problemet. Det er snarere om det muligt at bruge jeres kabler til to sæt adsl.
    Hvis din far allerede bruger 2048/2048, så er det ikke sikkert at kablerne kan håndtere mere båndbredde.

  • hmm jaa.. Men nu er det jo ikke min far, men min vens.. det er også derfor jeg ikke rigtigt kan sige så meget.. han sagde bare at jeg skulle spørge jer om i vidste noget...

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet