Sites om Hacking

  • Jeg har valgt til ProjektOpgave, at have om ComputerPirater , og leder efter nogle sites om selve hacking og ikke hvor der kan skaffes "Hacking Ting" fra som jeg konstant gør...


    Nogle gode info sites vedr. hacking/computerpirater ?

  • hmm... lavede engang et projekt i skolen om hacking.. men desværre har jeg smidt rapporten ud :( .. men søg efter kevin mitnick, så finder du sikkert noget :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noobie
    Kan se han var en af Kongerne indenfor Hacking! :D


    Andre ting der er "vigtige" at have med i sådan en Opgave? (kan jo se Kevin der er mega vigtig lige at få med)


    Ja og er derefter blevet berygtet fordi han blev holdt flere år i fængsel uden de havde et konkret bevis imod ham ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    hmm... lavede engang et projekt i skolen om hacking.. men desværre har jeg smidt rapporten ud


    Var den så dårlig? :D :boxed: :T

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Crashzone
    Ye Kevin Mitnick, der er lavet et film med ham "Freedom Downtime 2001" Han måtte ikke engang være i nærheden af en mobiltelefon. Han arbejder nu ved et server selskab, og må ikke have en computer i sit eget hjem.


    hmm.. har har sit eget sikkerhedsfirma. Yderligere tager han ud og holder foredrag omkring sikkerhedspolitikker, social engineering osv.


    Ved ikk' hvor du har fået din info fra :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Var den så dårlig? :D :boxed: :T


    hehe ... fik da 7 for den :P ej.. gider bare ik gemme på det skrammel.. det er folkeskole ting.. bvadr ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    hehe ... fik da 7 for den :P ej.. gider bare ik gemme på det skrammel.. det er folkeskole ting.. bvadr ;)


    Hehe...kan jeg godt forstå... :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    hmm.. har har sit eget sikkerhedsfirma. Yderligere tager han ud og holder foredrag omkring sikkerhedspolitikker, social engineering osv.


    Ved ikk' hvor du har fået din info fra :]


    ja og som så blev hacket :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Filmen "OPERATION TAKEDOWN" er opbligatorisk hvis man skal lave sådan en rapport... :))


    FED film IMO. :D 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    FED film IMO. :D 8)


    Jepper... Very nice indeed.... :))


    ... og nu ikke nogen kommentarer og mine stavefejl i dag... Fik ikke min morgenkaffe i dag... Eller formiddags- eller eftermiddagskaffe, så jeg er lidt ved siden af mig selv. Tager mig en bajer for at rette lidt op på det. *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Jepper... Very nice indeed.... :))


    ... og nu ikke nogen kommentarer og mine stavefejl i dag... Fik ikke min morgenkaffe i dag... Eller formiddags- eller eftermiddagskaffe, så jeg er lidt ved siden af mig selv. Tager mig en bajer for at rette lidt op på det. *G* :))


    Filmen er også rigtig fed efter min mening, men holder sig ikke helt til sandheden. John Markoff fra LA Times har pyntet lidt for meget på historien. Da jeg læste Mitnicks bog "Fugitive game" skriver han også, at han ikke er helt tilfreds med den film ;)