Erfaringer med CDON.COM ?

  • Er der nogle af jer der har erfaringer med at handle på CDON.COM?


    Har en bestilling fra torsdag i sidste uge hvor der bare står "Sendt til lageret for pakning". Det har der allerede gjort siden samme dag ordren blev givet.



    Jeg skrev til dem i går morges, hvor de senere på dagen svarede at de havde travlt, og at der kunne være en ventetid på op til 48 timer. Det er der bestemt ogs åfra den 5. januar til den 11. januar.



    Har så set at de faktisk har trukket pengene i går morges. Har skrevet til dem efterfølgende uden at få svar, og ordren ligger stadigvæk som "Sendt til lageret for pakning".

  • Hej!
    Har handlet der flere gange og ja, ventetiden er ikke helt efter bogen, jeg vil nok sige at der er ca en ugers leverings tid på lagervarer. Det er hvad jeg har oplevet. Det vil så betyde, at du burde modtage varen jo, så det er lidt træls.

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Jeg har efterhånden købt en del ting hos dem, jeg kan kun sige at jeg har været yderst tilfreds med dem og deres kundeservice.


    Men ja, de har et lidt anderledes system end mange andre danske netshops.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Modtog mit ZAGG iS dagen efter jeg bestilte - og det til en rigtig god pris :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Hos mig står der desværre stadig "sendt til lager for pakning". Og det er ti dage siden jeg bestilte noget der var på lager. Pengene trak de onsdag morgen, og de vender ikke rigtig tilbage.


    Bestilte også en blu-Ray film der skulle være sendt i mandags. Den er heller ikke kommet.


    Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk

  • Jeg har endnu ikke handlet hos dem selv, men så vidt jeg ved er 'modersiden' CDON.com en af Sveriges største salgssider, lidt Sveriges svar på Amazon.com, så de burde ha' tjek på tingene, men når man så tjekker CDON.dk @ Trustpilot ka' man da godt få lidt nervøse trækninger...


    CDON.dk @ Trustpilot

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Jeg har endnu ikke handlet hos dem selv, men så vidt jeg ved er 'modersiden' CDON.com en af Sveriges største salgssider, lidt Sveriges svar på Amazon.com, så de burde ha' tjek på tingene, men når man så tjekker CDON.dk @ Trustpilot ka' man da godt få lidt nervøse trækninger...


    CDON.dk @ Trustpilot

    De svarer fortsat heller ikke på mine henvendelser omkring den ordre de har trukket pengene for i onsdags.


    Men ordren om den Blu-ray film der er forsvundet svarer de på inden for 20 minutter, selv om de dog ikke vil gøre mere før der er gået 16 dage fra afsendelsen.

  • hold da kæft en gang øv oplevelse, gider sgu ikke handle der med sådan en gang service :cursing:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • De må næsten have et telefon nummer du kan kontakte dem på, nogen gange er det desværre nødvendigt for at få et klart svar.


    Hvis nu man skulle gætte, kunne det jo være at din ordre er gået i fejl i deres system og de har eskaleret din sag til noget back-office, når du så kontakter dem, smider de bare sagen direkte videre til denne afdeling uden at give dig nogen form for status opdatering.


    Mine erfaringer med kundeservice er at alt for ofte, er det sådan ca. det 1st line gør, når sagen er andet end lige ud af landevejen, så hvis du beslutter dig for at ringe til dem vær opmærksom på det hvis de forsøger at stille dig videre.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • De må næsten have et telefon nummer du kan kontakte dem på, nogen gange er det desværre nødvendigt for at få et klart svar.


    Hvis nu man skulle gætte, kunne det jo være at din ordre er gået i fejl i deres system og de har eskaleret din sag til noget back-office, når du så kontakter dem, smider de bare sagen direkte videre til denne afdeling uden at give dig nogen form for status opdatering.


    Mine erfaringer med kundeservice er at alt for ofte, er det sådan ca. det 1st line gør, når sagen er andet end lige ud af landevejen, så hvis du beslutter dig for at ringe til dem vær opmærksom på det hvis de forsøger at stille dig videre.

    ville også gerne ringe til dem, men de har intet telefonnummer

  • nyt i sagen? eller har de glemt dig helt Pinky?

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • hos CDON er de bestemt ikke hurtige til at komme ud af fjerene! Det kan nemt tage bare 48 timer for dem at pakke en ordre. Dertil tager det så yderligere 3 dage at sende varen. Det er når de har været hurtige - i hvert fald med den erfaring jeg har ved dem.


    Deres support er aldrig særlig god desværre. Men bliv ved med at prøve!

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Hvordan endte det? Er nervøs for min egen bestilling, den står stadig på Sendt til lageret for pakning
    og er ved at runde 48 timer.


    Fik du din bestilling til sidst? ?(


    - Kunne se at du var online og at tråden ikke er særlig gammel :) -

  • Nej efter rigtig mange henvendelser til dem endte jeg med at få pengene tilbage, da det viste sig at de slet ikke havde det på lager


    En film jeg bestilte en uge tidligere endte med at komme, men det tog nogle uger, til trods for at de sagde at den var sendt næsten med det samme

  • Du HAR jo dine 14 dages returret hvis det er - din eneste "regning" er jo så fragten til dig og så kortgebyrer.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |