SHG og reklamation

  • jeg har lige haft mit logitech internet navigator SE sendt til RMA hos shg... da det ikke virkede... de er nu blevet færdige og sender mig en regning på 279 kr.- hvilket jeg ikke helt forstår.. da jeg jo har garanti på produktet endnu... ydermere, er denne pirs 279 kr.- PRÆCIS den samme som hvis man skulle købe produktet hos dem!!! kan dette være rigtigt.. har de bare lavet min rma sag om til en bestilling??


    Mvh. Sandman

  • Har du fået en regning, eller bare en mail?


    De sender en normal mail, som hvis du har købt et nyt, da de normalt bare bytter til nyt. :)
    Forskellen er bare at postmanden ikke vil have penge af dig.

  • ok godt så... var sq da lige ved at blive nervøs..


    sad faktisk med Ekstrabladet nummer i hånden :T


    men det er vel bare mig... hader at blvie snydt... der er kun 3 mennesker de har respekt for:


    Jens Olaf Jersild (rapporten - nej ikke den rapport)


    Henril Dahl (rene ord for pengene)


    Mette Vibeke Utzon (kontant)


    Men nu håber jeg bare at de ikke tog min mail alt for tungt.. :P


    tak for hjælpen!!

  • Bare slap af, hvis du er 100% sikkert på at du har garanti på et produkt så kan du bare lade dem sende alle de regninger de vil :D


    Btw. har kun haft gode erfaringer med SHG selv :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hader at ringe om sådanne sager... kan bedre formulere mig skriftligt til sådanne anlednigner.. 8o


    Okey, men så forbered dig på at ventetid... ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    De har vel klokket i det :]


    du skal da ikke betale under garanti


    Bob Bob... Hvis han fx. sender et tastatur inde der har været dybbet i øl og stadig lugter som et værtshus med ølpletter og det hele... Så kan shoppen godt sende ham en regning... :)) .... Men så DÅÅM er der vel ingen der er... :))

  • Jeg tror ikke manden har fået en regning, bare en mail der bekrafter at de sender ham et tastatur, desværre står der også en pris på den mail, jeg tror det er det der er problemet. ;)

  • Quote

    Bob Bob... Hvis han fx. sender et tastatur inde der har været dybbet i øl og stadig lugter som et værtshus med ølpletter og det hele... Så kan shoppen godt sende ham en regning... :)) .... Men så DÅÅM er der vel ingen der er... :))




    Nemlig - eller hvis han sender det retur og det ikke fejler noget - så må de jo kræve betaling for "tekniker-tid" - det siger man jo selv god for når man sætter flueben i at have læst handels betingelser når man shopper......... ;)


  • Det må de ikke de første 6 seks måneder så vidt jeg har forstået "kontant"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    Det må de ikke de første 6 seks måneder så vidt jeg har forstået "kontant"



    Må de ikke opkræve penge for at teste noget du har meldt fejl på - som viser sig ikke at fejle noget...????? - Det har jeg lidt svært ved at tro - stakkels teknikere hvis de skal arbejde gratis de første 6 måneder - ja og stakkels os - for der er jo kun en gruppe til at betale det gilde - og det er kunderne i form af højere priser....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Må de ikke opkræve penge for at teste noget du har meldt fejl på - som viser sig ikke at fejle noget...????? - Det har jeg lidt svært ved at tro - stakkels teknikere hvis de skal arbejde gratis de første 6 måneder - ja og stakkels os - for der er jo kun en gruppe til at betale det gilde - og det er kunderne i form af højere priser....


    sådan som jeg forstod det har kunden ret hvis han påstår at varen ikke virker og så er forretningens job at af levere en vare der virker


    men skidt være med det de fleste fælger jo ikke reglerne så nøje :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    [quote]Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Bob Bob... Hvis han fx. sender et tastatur inde der har været dybbet i øl og stadig lugter som et værtshus med ølpletter og det hele... Så kan shoppen godt sende ham en regning... :)) .... Men så DÅÅM er der vel ingen der er... :))


    Det er ikke erfaring der taler der vel ;)