Fik en pakke tilbage, skulle betale 2 gange for at sende den igen

  • I onsdags sendte jeg en pakke, i går kom den så til mit hus sendt til mig. Da jeg var over på posthuset havde jeg lidt travlt og skulle bare lige have gjort det hurtigt. Jeg havde ikke skrevet adresse på den, og spurgte hvor hun ville have dem. Jeg skrev destination under frimærkerne i højre hjørne og afsender oppe venstre hjørne.


    Der manglede så krydset over afsender adressen, som jeg fik af vide gjorde at jeg selv skulle betale for at få den sendt igen. Var det min fejl at jeg per instruktioner skriver adresserne, men så lige glemmer krydset, eller var det hendes fejl at hun ikke mindede mig om det og/eller tjekkede det? Jeg tror slet ikke hun selv var klar over, at der skulle være et kryds over afsender adressen.

  • Quote

    Det kan vidst aldrig blive andet end din fejl, hvis du ikke klart og tydeligt har gjort opmærksom på hvad der var hvad.


    "Hvor vil du have adressen" "Under frimærkerne" "Hvad med afsender" "I venstre hjørne". Det var samtalen. Så hvis du med "gjort opmærksom" på adresserne, så var hun da i hvert fald klar over det

  • man skal ALTID sætte kryds over afsender hvis det er en pakke hvor begge adresser står foran, ligesom hvis du sender et brev retur skal du huske at sætte et kryds over din egen adresse også godt nok skrive retur til afsender...


    ellers skriv afsender på siden gør jeg altid, og lig mærke til at hvis du køber en kasse til at sende i så er afsender feltet krydset over...