purell jellywrap hvor kan de købes?

  • ja det skal jeg har prøvet 6 andre forskellige mærker og de er bare ikke så gode som purell enten efterlader de ens hænder klisterede eller er de for flydene og så er det ikke til og smøre på hænderne...


    jeg har fundet purell men det er den lille beholder jeg er ude efter..

  • det er faktisk dårlig vane at bruge fugtighedscreme, især dem med alkohol, da de efter noget tid igen udtørrer huden, hvilket så betyder at du skal bruge mere i sidste ende.


    hvis vand ikke er nok, eller du i sidste ende får så tør hud at huden sprækker.


    Først og fremmest kan du gå efter en fedtcreme, gerne med glycerin tilsat og uden de mange tilsætningsstoffer
    Gå efter sæbe der er hudvenlig, fx. sanex... der kan være noget i regulær sæbe der kan tørre din hud ud, også selvom det kun er på hænderne
    Drik rigeligt med vand


    En serie jeg fandt for nogle år siden var "how to make your own drugs"... handler om en dude der går rundt i naturen, fortæller om planter og laver forskellige remedier ud fra dem... det kan være værd at tjekke ud og måske spare en skilling eller to...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • nu er der ikke tale om fugtighedscreme men hånddesinfektion og i dette tilfælde skulle det bruges i et første hjælps kit jeg er ved og sammensætte selv da dem man kan købe ikke er noget værd

  • nu er der ikke tale om fugtighedscreme men hånddesinfektion og i dette tilfælde skulle det bruges i et første hjælps kit jeg er ved og sammensætte selv da dem man kan købe ikke er noget værd


    altid godt at have til når zombierne kommer :)
    Havde læst fuldkommen forkert, sry :D
    Min far bruger gerne en god håndsprit han får fra sit arbejde, jeg ved ikke om det er en af de 6 mærker du har prøvet eller i det hele taget om det kan fås i butikkerne...


    Dem der er for "Flydende" kræver normalt ikke at du bruger meget, bare et helt lille skvæt er nok, de er som regel de tætteste på at være rigtig sprit. Desuden, uanset typen, skal de bruge en 10-30 sekunder til at dampe af inden man kan gå til den.
    Dem man kan købe er lavet typisk til den almindelige borger, med plastre, forbindinger og de små ting, typisk er indholdet dog noget crap som regel, men ikke desto mindre nok til den basale hjælp... man behøver som regel ikke mere medmindre man ER læge

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200