Nytårsfortsæt 2012?

  • Nu hvor krudtrøgen har lagt sig og folk evt. er tilbage på arbejde (og ædru!) kunne det være sjovt at høre hvad i har af nytårsfortsæt - hvis i da har nogen :)


    Det kunne også være jeres bud inspirerede andre til at følge i samme fodspor.



    Mine nytårsfortsæt:

    • Spis sundere (Den årlige)
    • Træn hårdere i fitness, og mere koncentreret på benene
    • Giv den gas på arbejdet så chancen for at blive efter kontrakten udløber til maj er endnu større
    • Bruge færre penge, og brug mindre strøm (det gør ondt i mit tech-hjerte at sige sådan!)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Mit nytårsforsæt i år er at finde på et nytårsforsæt til næste år som jeg reelt set er i stand til at overholde.


    Alternativt må det være noget med at bruge noget mere tid på damen og lave nogen flere penge. Den sidste del skal nok lykkes.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Nytårsforsæt:


    1) gøre mere ved min musik, bl.a tage kursus i Logic (er amatør musiker)


    2) blive den bedste til mit job (er allerede rimelig god)


    3) bruge mindre tid foran tv, så der er god tid til 1+2


    4) blive bedre til at skide på janteloven. :-D


    Syntes selv det hele er inden for rækkevidde.

  • Ja mine.


    1) mere motion hver dag. Tja jeg cykler da 20 km hver dag.
    2) Igang med selv at vaske mit tøj istedet for at jeg skal have min mor til det i weekenderne
    Er begyndt

  • Der er da et par ting jeg ønsker at opnå i løbet af året:
    - Droppe cornflakes og spise havregryn til morgenmad i stedet
    - Droppe den der tilfælde twix eller det stykke kage man ikke kan lade være med at spise engang i mellem


    Sidste år droppede jeg cola uden de store problemer så jeg er positivt indstillet. Satser på at blive clean for sukker inden 2013 :thumbup:

  • Ingenting.. Hvis det skulle stå og falde på nytårsforsæt at udvikle sig og måske blive et bedre menneske, så ville der ikke ske ret meget ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H