Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 17. februar 2004, 21:23

Er det bare mig der syns de sucker totalt..?

Don't get mad, get even...

2

tirsdag, 17. februar 2004, 21:28

Ja :] :] :]

3

tirsdag, 17. februar 2004, 21:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
Er det bare mig der syns de sucker totalt..?

hmm hvad er der nu galt med dem ? :]

Flere i rank-tråden gav udtryk for at rottens ide til ranks var god, så den har jeg taget videre til admins ;)

4

tirsdag, 17. februar 2004, 21:29

JEP 8)

kun dig...

5

tirsdag, 17. februar 2004, 21:30

De nye ranks er blevet modificeret og passer nu bedre til Tweak.dk miljøet.

6

tirsdag, 17. februar 2004, 21:30

Ja det tror jeg du er...

kan det ikke være ligemget med de ranks??

7

tirsdag, 17. februar 2004, 21:34

ja indtil videre er du ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

8

tirsdag, 17. februar 2004, 21:40

ja du er, jeg mener at de nye ranks er utrolig gode
jeg har nemlig fået mig en ny gul stjerne ;)

9

tirsdag, 17. februar 2004, 21:44

Syns bare at det gamle var cool.. der var for få til dem der havde rigtig mange post, men de var federe, i stedet for 3 feks ranks af member osv.

Desuden syns jeg at rank er en fed idé, det giver helt sikkert mig en idé om hvor seriøst den person der skriver er omkring tweak.dk og hjælpe andre..

Plz spiece det lidt op.. det er fedt mere flere men 3xmember osv. holder ikke i mine øjne

10

tirsdag, 17. februar 2004, 21:55

Citeret

Syns bare at det gamle var cool.. der var for få til dem der havde rigtig mange post, men de var federe, i stedet for 3 feks ranks af member osv.

Desuden syns jeg at rank er en fed idé, det giver helt sikkert mig en idé om hvor seriøst den person der skriver er omkring tweak.dk og hjælpe andre..

Plz spiece det lidt op.. det er fedt mere flere men 3xmember osv. holder ikke i mine øjne

De nye ranks blev netop lavet da de var mere overskuelige og enkle samt mere passende på Tweak.dk

11

tirsdag, 17. februar 2004, 22:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani

Citeret

De nye ranks blev netop lavet da de var mere overskuelige og enkle samt mere passende på Tweak.dk

Hver sin smag :D

12

tirsdag, 17. februar 2004, 22:46

Citeret

Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til. Der er nogle herinde med blå stjerner der har opnået 9/10 af dem med ligegyldig og useriøs snak i offtopich(ikke der er noget i vejen med det ;) ), og ikke har stort begreb om hvordan en computer er sat sammen :))

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KLS|" (17.02.2004, 22:46)

13

tirsdag, 17. februar 2004, 22:50

"Du er helt alene . . . . " tror jeg Sebastian sang engang ;) Synes det er fint med de der enkle ranks. I stedet for alle de der "Age of Empire-lignende" eller hvad det nu var for noget barnligt fis.

14

tirsdag, 17. februar 2004, 23:04

jeg syns det er fint nok at Tweak.dk prøver at forny sig men jeg syns at de fleste posts handler om at kommentere hinandens indlæg på en ligegyldig facon..
Jeg ville egentlig gerne ofre de gamle ranks for at der skete noget spændende på Tweak.dk lisom for et halvt år siden..

Jeg føler bare vi glider længere og længere fra hinanden :(

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

15

tirsdag, 17. februar 2004, 23:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af CraiN
Ja det tror jeg du er...

Helt og aldeles totalt ligegyldigt.... ;) - "Nogen der vil købe en billig rank... :] :] "

16

tirsdag, 17. februar 2004, 23:20

ja det er kun dig der mener de sucker totalt

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

17

tirsdag, 17. februar 2004, 23:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Oprindeligt indlæg af CraiN
Ja det tror jeg du er...

Helt og aldeles totalt ligegyldigt.... ;) - "Nogen der vil købe en billig rank... :] :] "

byder 150 posts :]

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

18

tirsdag, 17. februar 2004, 23:28

Nej syns vi skal kæmpe for vores ranks :evil:
det gaz i kan ta det :clap: :]

19

onsdag, 18. februar 2004, 07:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse
De nye ranks er blevet modificeret og passer nu bedre til Tweak.dk miljøet.

Yeah... :)) ... totally nice... :))

EDIT ... Mangler dog stadig at farverne på stjernerne bliver HELT samme farve når det drejer sig om "Ultra Tweaker" og "Nerd" hvis man spørger mig... :))

Kan jo lige så godt være så pænt som muligt... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (18.02.2004, 07:45)

21

onsdag, 18. februar 2004, 08:09

er sgu for kedeligt med 3xMember og 3xTweaker i ranks - men hva farn....Jeg er ligeglad :)

22

onsdag, 18. februar 2004, 08:47

Synes også at de her ranks er fine nok..... Ingen klage for min side ;)

23

onsdag, 18. februar 2004, 09:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af scully

Citeret

Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til. Der er nogle herinde med blå stjerner der har opnået 9/10 af dem med ligegyldig og useriøs snak i offtopich(ikke der er noget i vejen med det ;) ), og ikke har stort begreb om hvordan en computer er sat sammen :))

"Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til."

Kan kun give dig ret!!

24

onsdag, 18. februar 2004, 13:36

Hold kæft hvor er i nogle brokkehoveder...

Når der bliver lavet en rimelig orden i tingene, så brokker i jer fordi i syntes det er sjovt at have en rang der hedder "Agurk" eller hvad ved jeg...

Forstår sgu ikke at i syntes det er passende for et seriøst forum som dette GENERALT er ...

Det er jo logik for burhøns af selve rangen ikke skal have så stor betydning som den havde førhen... Den skal bare skille fårene fra bukkene så og sige. Hvis i ikke ved hvad det betyder eller misforstår det, så syntes jeg i skulle logge af og følge bedre med i skolen... ;)

Det eneste "lir" der er tilbage er stjernerne, som angiver hvor henne af en personligt ligger...

I brokker jeg hvis i får for meget og i brokker jer hvis i får for lidt... :]

Syntes det er utroligt hvis i ikke kan se at det som der er BEDRE nu end det der var før. Meget muligt det ikke er sjovere, men det er jo heller ikke meningen. Det er jo som sagt meningen at det skulle være BRUBART og SIMPELT ..... Ubrugeligt og Uoverskueligt troede jeg ikke der var nogen der var interesseret i, men det er det åbenbart. :]

[SIZE=4]BROKKERØVE !!![/SIZE]

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har været på banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 års erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Nu kan du fravælge updates i Windows 10

Som vi skrev den anden dag, så var en del af Windows 10 Technical Preview, at man kunne få en opdatering, der
Læs Mere

G.Skills nye DDR4 RAM topper 4 GHz fra fabrikken

G.Skill er på vej med nye DDR4 RAM-serier, der som de første i verden kommer med et fabriksclock på over 4 GHz
Læs Mere

Thermaltake lancerer Core V51 Riing Edition kabinet

Thermaltake lancerer snart en ny version af Core V51 kabinettet med vindue i siden og et sort/grønt farvetema.
Læs Mere

Angry Birds 2 lanceret med succes

Rovio, som er udvikler af det yderst populære mobilspil Angry Birds, der er blevet udgivet i et utal af varian
Læs Mere

EVGA kommer med nyt X99 mATX bundkort

De velkendte EVGA folk er snart klar med et nyt X99 bundkort i mATX formfaktoren, og vi har fået lov til at ka
Læs Mere

Så mange har hentet Windows 10

Microsoft lancerede som bekendt den anden dag deres nye styresystem Windows 10, og her, et par dage efter lanc
Læs Mere

iPhone overlever fald på 2800 meter!

Normalt snakker folk om, at iPhones er mere skrøbelige end andre smartphones grundet deres glaskonstruktion. M
Læs Mere

NVIDIA tilbagekalder mange Shield Tablets

NVIDIA lancerede deres første Android tablet med det fængende navn Shield, og med den lovede de os kræfter, so
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.