Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Mazie
Syns bare at det gamle var cool.. der var for få til dem der havde rigtig mange post, men de var federe, i stedet for 3 feks ranks af member osv.
Desuden syns jeg at rank er en fed idé, det giver helt sikkert mig en idé om hvor seriøst den person der skriver er omkring tweak.dk og hjælpe andre..
Plz spiece det lidt op.. det er fedt mere flere men 3xmember osv. holder ikke i mine øjne
De nye ranks blev netop lavet da de var mere overskuelige og enkle samt mere passende på Tweak.dk
Syns bare at det gamle var cool.. der var for få til dem der havde rigtig mange post, men de var federe, i stedet for 3 feks ranks af member osv.
Desuden syns jeg at rank er en fed idé, det giver helt sikkert mig en idé om hvor seriøst den person der skriver er omkring tweak.dk og hjælpe andre..
Plz spiece det lidt op.. det er fedt mere flere men 3xmember osv. holder ikke i mine øjne
De nye ranks blev netop lavet da de var mere overskuelige og enkle samt mere passende på Tweak.dk
Det er lige præcis hvad man ikke kan bruge ranks til. Der er nogle herinde med blå stjerner der har opnået 9/10 af dem med ligegyldig og useriøs snak i offtopich(ikke der er noget i vejen med det ), og ikke har stort begreb om hvordan en computer er sat sammen
"Du er helt alene . . . . " tror jeg Sebastian sang engang Synes det er fint med de der enkle ranks. I stedet for alle de der "Age of Empire-lignende" eller hvad det nu var for noget barnligt fis.
jeg syns det er fint nok at Tweak.dk prøver at forny sig men jeg syns at de fleste posts handler om at kommentere hinandens indlæg på en ligegyldig facon..
Jeg ville egentlig gerne ofre de gamle ranks for at der skete noget spændende på Tweak.dk lisom for et halvt år siden..
Jeg føler bare vi glider længere og længere fra hinanden
AMD OpteronDual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB