Skal Off Topic og snik snak lægges sammen?

  • Skal Off Topic og snik snak lægges sammen?


    Det var meningen af Off Topic skulle omhandle IT / Hardware der ikke faldt inden for kategorierne mens Snik snak skulle bruges til - ja snik snak.


    Men de to forumer bliver reelt brugt til det samme.


    Og hardware forumet bliver brugt til off topic for IT / Hardware.


    Tråden her er blevet oprettet fordi det er blevet bragt på banen.


    Det betyder på ingen måde at de to forumer bliver lagt sammen under off topic.

  • Kunne man ikke i stedet prøve at indskærpe reglerne?


    Jeg er på ingen måde tilhænger af for meget "forum-politi", men i en kort overgang kan det vel have en pointe for at huske folk på hvad de enkelte forums skal benyttes til.


    /ask

  • Enten det, eller som jacobask skriver, at folk bliver gjort klar over hvad der hører til hvor.


    For at komme med et par eksempler på fejlplacerede tråde (dette er kun på 1. side):
    Off Topic - håndværker tilbud lejlighed, Bayes Sætning, Poker - MAtemaitk ,Medlemskort, Fem minutter af din tid, tak, Hvor kan man købe en kødædende plante ?.
    Snik snak - Har i nogle hardware ønsker til jul? (neej Pinky, det er IT/Hardware offtopic IMO :P), Abonner på IT/gadget blad, hvilket?, Medion - En smule overpowered?.


    Der er heller ikke særlig mange tråde der er nyligt aktive i begge kategorier.

  • Off Topic har altid været snik snak, så ja, har altid undret mig over snik-snak, som jeg desuden heller aldrig har brugt.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg synes bestemt de skal lægges sammen. Jeg er tilhænger af så få fora som muligt. Hellere et levende end 2 halvdøde fora.
    Jeg bryder mig heller ikke om at "Smartphones & tablets har fået de 3 underfora. Trådene på forsiden af "Smartphones og tablets" går i forvejen næsten 4 måneder tilbage og nu er det reelt delt op i 4. Derfor frygter jeg lidt at alle 4 vil virke meget inaktive


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Der godt nok komme mange katogorier siden dengang jeg var meget aktiv herinde, og det er da bestemt ikke blevet mere overskueligt .... Off Tropic fungere super dengang uden at have brug for et Snik Snak.


    De forskellige små katogorier ser da ihvertfald ikke ud til at hjælpe med at trådene er ret aktive.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Off topic og snik snak er nu blevet samlet i off topic, og snik snak forumet er blevet nedlagt.

    Super! Der skete ikke en skid i snik snak, så det er godt de er lagt sammen, nu begynder forum oversigten også at se en smule mere overskuelig ud. Syntes der er kommet rigtig mange forums/kategorier til den seneste tid.

  • Syntes også godt nok det hjalp meget ? - Har Casemodding længe været under Hardware ? Syntes ellers det var et af dem der passede fint at have ude for sig selv.


    Noget af det jeg umildbart syntes fint kunne samles var spil sektionerne ... Sådan at der var 1 "Spil Sektion", hvor så både dedikeret og blandede lå under.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm