Har i nogle hardware ønsker til jul?

  • Hvad har i ønsket jer af hardware, konsoller og spil til jul?


    Ville selv have ønsket mig en Xbox 360 med Kinect, men var alligevel 100% sikker på ikke at få den. ;(


    Hvad står der på jeres ønskeseddel til "julemanden" ?

  • Jeg er helt vildt dårlig til juleønsker..
    For når jeg sidder og finder på dem sådan i november og starten af december,
    så kan jeg sgu ikke vente til juleaften med at få dem, så det ender
    altid med at jeg bare køber dem selv inden juleaften.


    Fx. med min nye skærm, og sidste år var det vist nok Boxee Box'en. :$

  • Jeg er helt vildt dårlig til juleønsker..
    For når jeg sidder og finder på dem sådan i november og starten af december,
    så kan jeg sgu ikke vente til juleaften med at få dem, så det ender
    altid med at jeg bare køber dem selv inden juleaften.


    Fx. med min nye skærm, og sidste år var det vist nok Boxee Box'en. :$

    Kender det godt :D

  • Jeg er heller ikke nogen ørn til ønsker. Jeg er egentlig der hvor jeg køber det jeg har behov for. Men jeg ønsker mig da en Wacom Digitizer. Derudover ønsker jeg mig en DVB-T digital tuner til mit TV da jeg mister alle mine kanaler i det nye år. TV2 ser jeg næsten som en fordel at miste, men nogle af DR-kanalerne vil jeg gerne have.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hvad jeg ønsker mig til jul af elektronik:


    Raspberry Pi
    Pandaboard ES
    Små højttalere, så jeg kan benytte zone 2 funktionalitet på min receiver til at høre musik i mit køkken.


    Ellers er jeg også ret god til at ønske mig ting og så ende med at købe dem selv.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Samme som RTM - Raspberry Pi
    Das Keyboard Model S Ultimate Silent


    Der er så også ting jeg gerne vil have, men ikke synes er det værd at nogle bruger deres penge på til mig:
    Fractal Design Define XL
    Sammen med nogle Noctua eller Silverstone Air Penetrator med hvid eller rød LED.


    Der er så også vandkøling, men synes ikke at det er pengene værd i forhold til hvad man får og kan bruge det til.

  • Det eneste hardware relateret jeg har ønsket mig er et gavekort til Komplett så jeg kan købe mig et par SSD diske ^^


    Som reelt ender det også med en del fra mig til mig gaver for næsten aldrig det jeg ønsker mig så det er langt nemmere bare at købe det selv :D

  • Jeg stenede lidt rundt inde på logitech's side tidligere på året og fandt ud af at jeg manglede lige 2 ting fra dem


    K400 manglede jeg lige til sengen =P
    Og så en Harmony 300 til sofabordet =P


    Kunne godt selv have købt dem, men er dårlig til at finde ønsker så de blev med det samme reserveret til juelgave ønsker da jeg så dem =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg har mest ønsket mig science-fiction- og fantasy (witcher) bøger i år, da vi er flyttet og jeg pludselig har mit eget kontorrum og plads til en hel del flere bøger :D


    Har faktisk ikke ønsket mig elektronik, da jeg er den eneste i familien der er teknofil - man kan lige bede dem om at købe et usb stik men ellers... 8o

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har mest ønsket mig science-fiction- og fantasy (witcher) bøger i år, da vi er flyttet og jeg pludselig har mit eget kontorrum og plads til en hel del flere bøger :D


    Har faktisk ikke ønsket mig elektronik, da jeg er den eneste i familien der er teknofil - man kan lige bede dem om at købe et usb stik men ellers... 8o

    Jeg har også ønsket mig bøger.


    Og så Blu-ray film.

  • Logitech G19
    Pioneer VSX-921
    og
    2 * CV VE-5M


    Eller er det tøj / ting til huset.

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Min julegave til mig selv er nye ram, som er blevet bestilt og skulle gerne komme i morgen, også bliver de sgu smidt i puteren med det samme :D

  • 2x2 GB DDR2 SODIMMs til laptoppen (den har kun 2 GB RAM, så det kan mærkes :) )


    USB klaver/keyboard : Er begyndt at sidde meget foran FL studio og det er mildest talt forvirrende hvordan tangenterne er sat op deri


    Ekstern harddisk på en 1-2 TB... Kan i bedste fald sættes til routeren og bruges som en art NAS, i værste fald har jeg masser af transportabel diskplads :P


    Deus Ex: HR


    Skyrim


    GT5 til PS3


    Sonic Generations til PS3 : er gammel Sonic fan og har med vilje holdt mig fra reviews, videoer osv. af det... vil ikke have spoilers :D


    Julegave til mig selv bliver hvad jeg kan finde af nice tilbud på Steam ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg har faktisk ikke haft noget elektronik på min ønskeliste i år.


    Kunne dog godt tænke mig Raspberry Pi også, men den når næppe at komme ud før jul, desværre.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg sad også og ledte efter ønsker i midten af december, men det endte istedet med at jeg bestilte mit storm trooper kabinet, og nogle blæsere med det samme 8|

    AMD Phenom II X6 1100T@3.4GHz & Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 - HIS Radeon HD 6870 -

    4*4GB 1600 MHz HyperX RAM - Cooler Master CM Storm Trooper- Energon 750W

    Corsair Force 3 Series 120GB - Seagate 7200RPM 1TB - Windows 7 64-bit


    AMD E-Series E-450 - ATI Mobility Radeon HD6470 500GB 7200RPM

    1x4GB 1066 MHz - Windows 7 64-bit