Hvor fanden blev servicen af

  • Nu vil jeg ikke udpege noget firma, da vi alle ved hvordan det ender ....


    Anyway ... Synes da ikke lige jeg er heldig med service for tiden ..


    Først sender man sin ellers helt nye bærbar ind, godt de oplyser også denne er modtaget. Fint, hva så ... Jaah, jeg sendte så en mail her igår aftes og fik svar idag. Den er hos Asus, okay fair nok, men kunne man ikke bare lige have meddelt det videre til mig, så jeg var klar over den lidt længere ventetid :rolleyes:


    Desuden sender man sin Linksys Router ind, alt går fint, bortset fra firmaet ikke oplyser den er modtaget. NÅ tænker man så, efter noget tid må man da lige høre dem ad. Jo sørme ja, nu kom de i tanke om det, vi kigger på det idag ... Også fair nok, men hvor bliver de mails af omkring modtagelse osv. (Gutten sagde selv de ville sende en ny, hvis problemet var stort) ...


    Anyway, ikke fordi jeg skal side her og tude snot, men synes da ofte service slet ikke er en del af mange virksomheder, ikke godt nok efter min mening !


    Det er immervæk en god service der gør man kommer igen. MÅ sige kun at have oplevet et firma, hvor jeg ligefrem fik lyst til at rose dem, hvilket jeg gjorde !


    Men vil bare håbe jeg er den eneste med en lettere dårlig dag ;)

  • Ja, har også efterhånden erindret at det godt kan betale sig at købe lidt dyrere steder, med en god service. efter 1½ års brug gik mit tv, som jeg havde købt i electronic world i stykker (altså kun med reklamationsret) og de lavede det uden spørgsmål .. rart med en god service ! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vtec
    Ja, har også efterhånden erindret at det godt kan betale sig at købe lidt dyrere steder, med en god service. efter 1½ års brug gik mit tv, som jeg havde købt i electronic world i stykker (altså kun med reklamationsret) og de lavede det uden spørgsmål .. rart med en god service ! :D


    Yup, bare ikke altid man som studerende har råd til at betale, skal vi sige 1-2-3k ekstra for en bærbar ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Yup, bare ikke altid man som studerende har råd til at betale, skal vi sige 1-2-3k ekstra for en bærbar ...


    ja.. ihvertfald .. tag nu bare et kig på et firma som dell, der bliver man tilbudt en sørens masse forskellige forsikringer, for små 3 år, vil de alligevel ha et godt stykke over 3000,- :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vtec


    ja.. ihvertfald .. tag nu bare et kig på et firma som dell, der bliver man tilbudt en sørens masse forskellige forsikringer, for små 3 år, vil de alligevel ha et godt stykke over 3000,- :boxed:


    Yup, men tilgengæld henter de lortet ved døren og ny meget hurtig ... Det er jo ikke helt gratis ...


    Jeg vil ikke sige noget dårligt om dell, havde en dell bærbar før, kørte godt, bare ikke særlig egnet til skolebrug, for tung og tyk ..

  • Nå lidt held har man da, fik en helt nye Linksys ting ... Endda lidt nyere end den forrige, kan jeg se ...


    Så det hjalp at rykke lidt for det :D


    Siden Cisco åbenbart har købt Linksys, så står der nu Cisco på den, me like :D

  • Jeg vil give dig ret, mange gange "glemmer" de lige at fortælle at de har modtaget vareren, og hvad der skal ske med den. :rolleyes:


    Offtopic: Hvad fejlte din Linksys? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Jeg vil give dig ret, mange gange "glemmer" de lige at fortælle at de har modtaget vareren, og hvad der skal ske med den. :rolleyes:


    Offtopic: Hvad fejlte din Linksys? :)


    Jaah, lidt øv ...


    Dunno, pludselig virkede den trådløse funktion ikke længere, færdig, kaput, slut ... Sad en dag ganske som normalt og den forsvandt, og virkede ikke længere ...


    Anyway, får også min bærbar igen ... Så nu er tingene ved at falde på plads igen, så håber jeg bare den ikke driller med batteriet længere !