Opdatering om det nye forum #1

  • Vi har snakket med Woltlab, og med næste forum opdatering blive problemet med Google Android og editoren løst.


    De løser også problemet med Tapatalk og special tegn som æ, ø og å der ikke vises rigtigt med Tapatalk, men som ser rigtig nok ud i forumet.


    På forum forsiden har vi fået rykket lidt rundt på indholdet, så forum informationerne kommer til at fylde mindre i højden.

  • Efter at have brugt det nye forum noget tid, så finder jeg det også langt mere behageligt for øjet og min iphone har nemmere ved at navigere rundt uden at jeg skal klikke 8 gange for at blive videresendt til en anden side (tror dog primært problemet var min tlf. og ikke sitet) :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Efter at have brugt det nye forum noget tid, s? finder jeg det ogs? langt mere behageligt for ?jet og min iphone har nemmere ved at navigere rundt uden at jeg skal klikke 8 gange for at blive videresendt til en anden side (tror dog prim?rt problemet var min tlf. og ikke sitet) :)


    Har du prøvet at bruge tapatalk? Så er du på forummet på 1 klik;)


    Sent from my HTC Desire using Tapatalk

  • Synes også det er ved at være ganske godt det nye her, man skal lige vende sig til det =)


    Eneste jeg savner er "stjernerne/ranking" systemet fra det gamle site, synes det var sådan lidt sjovere end bare en post-counter =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Synes også det er ved at være ganske godt det nye her, man skal lige vende sig til det =)


    Eneste jeg savner er "stjernerne/ranking" systemet fra det gamle site, synes det var sådan lidt sjovere end bare en post-counter =)


    Enig.
    Synes også det var en cool ting ved det gamle forum..
    Så håber da det kan laves på det nye også.

  • Vi havde dem da tidligere - kan da huske at min rank pludselig var Sage :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ja der var her en kort overgang, men i en lidt underlig form, der var folk med "kun" 3000 posts pludselig lige så højt ranked som os med +5000, mener ihvert fald det var sådan =)


    Så gerne de gamle kom igen, de var ret så geniale efter min mening =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • ja der var her en kort overgang, men i en lidt underlig form, der var folk med "kun" 3000 posts pludselig lige så højt ranked som os med +5000, mener ihvert fald det var sådan =)


    Så gerne de gamle kom igen, de var ret så geniale efter min mening =)

    Prøver lige at kigge på det