Tweak.dk er nu på Tapatalk

  • Vi har nu fået installeret og aktiveret Tapatalk.


    Der er pt. et problem med special chars som æ ø å mv.


    Det ser ud til at være et problem med Tapatalk plugin'et.


    Vi tager kontakt til både Tapatalk og Woltlab.


    Kan se via Tapatalks support forum at der er mange der har problemer med special chars.


    Ud over æ, ø og å er det også tegn som ½.


    Problemet hænger sammen med charset=ISO-8859-1.



    Men her ud over virket det

  • Fedt! Det virker jo perfekt, minus det med karakterne :)


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det kunne være man skulle tage at købe Tapatalk så. :) For det er godt nok besværligt at være på forums i den normale browser på Android..

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Det kunne være man skulle tage at købe Tapatalk så. :) For det er godt nok besværligt at være på forums i den normale browser på Android..

    Vi håber at der hurtigt kommer en løsning på problemet med editoren med Google Android.


    Som der er en der har skrevet et andet sted er det med TinyMCE editoren generelt.


    Pt. kan man lave indlæg med den indbyggede Google Android brower via at vælge fanen "Kildekode" i stedet for "Rediger"

  • Vi håber at der hurtigt kommer en løsning på problemet med editoren med Google Android.


    Som der er en der har skrevet et andet sted er det med TinyMCE editoren generelt.


    Pt. kan man lave indlæg med den indbyggede Google Android brower via at vælge fanen "Kildekode" i stedet for "Rediger"

    Det var egentlig ikke det jeg hentydede til. :) Vidste det faktisk ikke. Det kan selvfølgelig være pga jeg ikke har været på Tweak på mobilen efter det nye layout. :)


    Jeg synes bare generelt det er besværligt at være på fuld-størrelse forums i så lille en browser.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Det er virkelig en god nyhed :9xo


    Ser frem til at bruge Tweak på tapatalk fremover.


    Kanont flot arbejde med den nye side har allerede vænnet mig til det nu og synes virkelig godt om det.


    Der er virkelig nogle sider her hjemme som kunne lære en ting eller to om hvordan man for en side hurtigt op og køre (nævner ingen navne :$ )

  • @LeeFusZ: Har ikke selv prøvet Tapatalk på Tweak men jeg har da lagt mærke til at et par indlæg via Tapatalk har problemer med ÆØÅ når jeg ser dem via min PC browser. :ph34r:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Synes også det kører ganske fint på min tlf.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • @LeeFusZ: Har ikke selv prøvet Tapatalk på Tweak men jeg har da lagt mærke til at et par indlæg via Tapatalk har problemer med ÆØÅ når jeg ser dem via min PC browser. :ph34r:

    som nævnt er der et problem med æ ø å og andre special tegn. Skulle blive løst ved en snarlig opdatering.

  • Quote

    Det var godt nok en lækker nyhed, glæder mig til at benytte Tweak på farten.


    Jeg oplever ingen problemer med æøå?


    Skriver lige for at teste om jeg har problemer med æøå.
    Jeg kan nemlig sagtens se æøå i Tapatalk, men det kan være problemet først opstår når man laver et indlæg med æøå.
    Det finder vi så ud af nu. :)


    EDIT: Næh, ser da ikke ud til at være nogen problemer med æøå mere.
    Har i andre stadig problemer med æøå?
    Og hvis i har, hvad skriver i så fra iOS eller Android?

  • Quote

    Problemet med æ ø å og Tapatalk er med Google Android.


    Ahh okay..
    Jamen så er os på iOS frikendte. :)
    Jeg håber det bliver opdateret snart så jer Android folk kan være med også.



    Sent fra Tapatalk på min iPad 2.