Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 14. november 2011, 00:19

Hej Folkens...

Dette er ikke kritik er Jer, men af brugerer generelt.

Hvis man laver noget om er det ALTID ringe i andres øjne, dette gælder også for Facebook og alle andre.

Giv os gid til at fin pudse...

Kom evt gerne med paint tegninger, de behøver ikke være noget super fancy alt har ret... men det hjælper intet at kun komme med kritik..

Det nye forum blev med vilje smidt hurtigt ud, inden det var 110% fin pudset for at få jeres meninger med, istedet for vi laver det om til det vi præcis ønsker.

Så se det hellere som noget positivt at i må være med, og ikke bare får trukket et design totalt trukket ned over ørene.

Som Pinky allerede har sagt kommer det gamle forum ikke tilbage..

vi har stadig databasen, og jeg skal nok se om jeg ikke kan få PM's med over på en eller anden måde..

/Thomas :rules:

update:

Ved ikke om i har samme settings som mig, men tror hvis i har disse kan løse nogle af jeres "problemer"

The Brain har vedhæftet følgende billeder:
  • display.PNG
  • manage.PNG
Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

42

mandag, 14. november 2011, 00:37

Hej Folkens...

Hvis man laver noget om er det ALTID ringe i andres øjne, dette gælder også for Facebook og alle andre.

Kom evt gerne med paint tegninger, de behøver ikke være noget super fancy alt har ret... men det hjælper intet at kun komme med kritik..

Det nye forum blev med vilje smidt hurtigt ud, inden det var 110% fin pudset for at få jeres meninger med, istedet for vi laver det om til det vi præcis ønsker.

Så se det hellere som noget positivt at i må være med, og ikke bare får trukket et design totalt trukket ned over ørene.

vi har stadig databasen, og jeg skal nok se om jeg ikke kan få PM's med over på en eller anden måde..

update:

Ved ikke om i har samme settings som mig, men tror hvis i har disse kan løse nogle af jeres "problemer"
Jeg har også valgt den højeste af de to bredder, men den går stadig ikke helt ud på siden på en 1920x1080 skærm, i det gamle kunne man jo vælge automatisk, så den strak sig helt ud til kanten, ligemeget hvilken skærm man brugte.

Til det sidste du skrev med ?sektioners undersektioner?, tjo.. det virker når man kun kigger på forum startsiden, så er de nemlig væk og gør sådan at de fleste har samme højde, men når man går ind på et af dem kan man overhovedet ikke se dem man har skjult, hvis du forstår? :crazyeyes:

43

mandag, 14. november 2011, 00:42

Hej

Godt nyt forum og godt at komme af med det gamle. Det gamle forum var alt for gammelt at se på :) især for nytilkomne.

Jeg har en enkelt ting.

Under forum "forsiden"/ index står de forskellige forum dele meget bredt fra hinanden, og det ser ud til at titlen på sidste tråd i det givne forum er det der gør udslaget for mellemrummet mellem de forskellige forums :)

Det syntes jeg virker upassende og uoverskueligt.

44

mandag, 14. november 2011, 01:00

Har lige gjort forsiden lidt mere kompakt... godt nok tilpasset i den visning der hedder 1500px

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

45

mandag, 14. november 2011, 03:09

Savner allerede det gamle forum :( ... Godt at der sker noget nyt, men er ikke stor fan er det nye layout. Syntes det for "hvidt" og rigtig træls det er så smalt..

:rules:

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

46

mandag, 14. november 2011, 04:57

Må tilslutte mig andre og så sige at forummet er blevet meget mere uoverskueligt etc.

Specielt forum bredden og de en smule ubrugelige kolonner i siden, samt fjernelsen af "nye posts" er det der irriterer mig mest ;)

Desuden en ting som jeg ikke lige så nævnt tidligere, hvis man går til Forummets "Forside" virker det for mig som om at højden på diverse punkter ændrer sig alt efter hvor meget "Emne teksten" fylder fra nyeste topic i det underforum, det får nemlig forummets for side til at "hoppe"
Se info om nye posts siden sidst. Det virker men dette er dit første logon i det nye forum, derfor har det ikke registreret dig før, og derfor er der ingen nye posts siden sidst.

Den funktion kan jeg slet ikke se nogen steder...

//Fandt ud af man kan trykke på Søge-feltet i toppen

47

mandag, 14. november 2011, 07:33

Ja, som andre skriver, er der vor det er gået hårdest ud over forummet ved opdateringen overskueligheden.

Jeg havde selv på det tidligere forum tilpasset til visning på en mindre skærm, idet jeg ofte skifter fra små til store skærme, og selv her var overskueligheden meget god.

Vil det ikke være muligt som andre skriver at justere bredden af forum så der ikke bliver så langt imellem hver sektion? Alternativt kunne det være værd at se på hvilke oplysninger der vises på forum-forsiden. Er der ikke nogle man kunne skrotte så afstanden ikke bliver så stor? Er det nødvendigt at vise hvem der har skrevet sidste indlæg? Det vigtigste er vel ofte hvornår det sidste er skrevet (bare klokkeslæt hvis det er samme dag ellers dato? Det ser ud til at det ofte er navnet samt den lange tidsangivelse der får det til at fylde en ekstra linie.

Hvis bare hver enkelt forum kunne begrænses til 2 linier vil man være kommet langt i overskueligheden.
  • Kortere beskrivelser og uden visning af sub-fora i venstre kolonne vil kunne klare det der.
  • Én linie til tråd-navn (eventuelt forkortet med "..." hvis navnet er for langt) og en til dato + evt forfatter kunne klare det i miderste kolonne.
  • Højre kolonne er sådan set fin.

Bare lidt kommentarer herfra - eller "keep up the good work"!

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

48

mandag, 14. november 2011, 07:35

Der kan sagtens komme en bredde der passer til 1920 i bredden. Den kommer bare ikke før den andre ting er på plads. Ændringerne skal nemlig laves per design, der er det samme som per bredde.

49

mandag, 14. november 2011, 08:36

Sub forumer fjernet fra forum forsiden som et forsøg. Feedback modtages gerne.

Den lyse baggrund ved hvert andet forum indlæg er nu mørkere som i det gamle forum.

50

mandag, 14. november 2011, 09:12

Den lyse baggrund ved hvert andet forum indlæg er nu mørkere som i det gamle forum.

Det hjalp meget på det! I 1500 visningen holdes alt nu på 2 linier, og den totale højde er meget bedre.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

51

mandag, 14. november 2011, 09:16

Det hjalp meget på det! I 1500 visningen holdes alt nu på 2 linier, og den totale højde er meget bedre.

/ask
Super ;)

52

mandag, 14. november 2011, 09:20

Der var lige grus i maskineriet så slettede mit tidligere indlæg.

Men jeg synes også at det ser godt ud når de sub forums ikke er vist.

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

53

mandag, 14. november 2011, 09:38

Der skal måske også en kant når man citerer mere end ét indlæg, det er ikke til at se hvem der skrev hvad :D

/edit
Altså når man citerer et indlæg hvori der også er citeret et.

54

mandag, 14. november 2011, 09:50

Der skal måske også en kant når man citerer mere end ét indlæg, det er ikke til at se hvem der skrev hvad :D

/edit
Altså når man citerer et indlæg hvori der også er citeret et.
noteret, der skal en sort ramme om citaterne

55

mandag, 14. november 2011, 10:00

Hej Folkens...

update:

Du synes ikke i lige burde have overvejet brugervenligheden inden i smed et nyt forum op? Meget af den kritik der er haglet ned over jer, er fuldt ud berettiget, og finder det helt ok at den ikke altid er konstruktiv. Det kan ikke passe at i forventer at vi skal designe forummet, så det er overskueligt. Det burde være en selvfølge. Og hvis i ønsker konstruktiv kritik, bør i nok overveje at køre en beta version ved siden af det eksisterende forum, så vi ikke skal belemres med det her pis.

Hermed konstruktiv kritik til fremtidig indføring af nyt forum.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|KTS|" (14.11.2011, 12:42)

pingomannn

Gæst

56

mandag, 14. november 2011, 12:01

Ja, det kommer til at kræve lidt tilpasning, men fedt at se noget nyt.

Er sikker på det nok skal blive bedre :)

Har dog ikke kunne finde en log-in stedet endnu? (har ikke lige læst alle posts hvis det skulle stå forklaret)

57

mandag, 14. november 2011, 12:03

Har dog ikke kunne finde en log-in stedet endnu
Helt oppe foroven på siden skulle du gerne kunne logge ind.

58

mandag, 14. november 2011, 12:07

Har dog ikke kunne finde en log-in stedet endnu
Helt oppe foroven på siden skulle du gerne kunne logge ind.
Det var sgu højt oppe :crazyeyes: tak.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

59

mandag, 14. november 2011, 14:23

Hvad med muligheden for at åbne forum UDEN selve Tweak ???
Klart det jeg savner mest fra det gamle forum. Det nye layout lærer jeg nok at leve med........

60

mandag, 14. november 2011, 14:38

Hvad med muligheden for at åbne forum UDEN selve Tweak ???
Klart det jeg savner mest fra det gamle forum. Det nye layout lærer jeg nok at leve med........

Tror det nye forum er for integreret i selve siden til det.
Men lad os nu ikke sørge for tidligt. ;)

Man ved jo aldrig, men jeg har i hvert fald tilbudt min hjælp, så vi kan få det hele til at være lidt mere brugervenligt.
Jeg synes dog vi skal prøve at se positivt på det, i stedet for at skælde ud hele tiden.

Det gamle forum var gammelt. Der var mange features der ikke kunne bruges på det.

[EDIT]
Nu kom der sgu sort kant rundt om quotes.
Det virker MEGET mere overskueligt!! :thumbsup:
[/EDIT]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.