Det nye forum-layout

  • Halløjsa..


    Så ser det godt nok ud til der er sket noget..
    Og det kan da godt være der er en del opsætning endnu,
    men jeg tillader mig alligevel at spørge...
    Er det ikke muligt at få selve forumet til at åbne sig i en side for sig selv.


    Jeg har altid brugt www.tweak.dk/forum når jeg skulle bruge forumet.
    Altså hele forumet i en side for sig selv.
    Nu ligger det jo integreret i selve Tweak's side, og derfor fylder forumet ikke ret meget i bredden.


    Så mit spørgsmål er altså.
    Kan man få forumet for sig selv?


    Eller hvor sætter man bredden til forumet?


    Jeg kan desuden også se at mit signatur bliver skalleret ned.
    650px × 150px (scaled to 530px × 122px)


    Men men rolig nu.. Er ikke helt oppe i det røde felt endnu..
    Så i for da lige en chance for at forsvare jer. ;)


    Med den nuværende bredde fylder forumet også en hel del mere:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112011/tweak_ny_mod_gamel_lille.png]

  • Under din profil er det muligt at ændre bredde som før.


    -> Rediger profil
    -> Indstillinger
    -> Visnings indstillinger


    Her er det mulighed for disse to bredder i første omgang:


    1280
    1500


  • nope, det er ikke muligt at ændre visningsbredde :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er ikke så let for øjnene som det gamle, men det er nok bare en vanesag.


    Jeg har heller ikke breddeindstillinger.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Nej synes heller ikke det er lige så behageligt at kigge på som det gamle forum.


    Synes der mangler lidt farve til at dele de forskellige ting op.


    Det hele er hvidt på hvidt, hvilket var det samme problem da HWT skiftede side.


    En lidt mørkere grå eller en helt anden farve til at dele nogle af tingene op ville være rart.


    Men jeg kan så ret godt lide den måde ens profil er sat op så man kan tilføje billede osv det er et stort plus :thumbup:

  • Hvor er "Nye Indlæg" knappen? Det var det bedste ved det gamle layout :D


    Men ja, det er noget lyst at se på, og svært at se hvor tingene skal deles op.

  • Jeg savner godt nok også "Nye indlæg"-knappen.. ellers ser det rigtigt godt ud med forandringerne :)


    Alternativet til Visningsbredde i indstillingerne er at bruge Stylish til Firefox.. Tror også det er til Chrome

  • Må nok sige at jeg ikke er ret stor fan af at "Seneste Nyheder", "Job Fra Monster.dk", Test og Artikler er ude i højre side, tager alt for meget plads og personligt så bruger jeg dem ikke til noget


    Helt enig.
    Jeg synes heller ikke om det, og vil helst have forumet helt for sig selv.

  • Er så enig..
    JEg ville også meget gerne have forummet for sig selv.. Ellers så mangler der bare lidt farve forskelle på de forskellige ting, så burde det være i orden igen..
    Det er i hvert fald svært at få et overblik over dette forum pga det hele er så lyst, og langt fra godt opdelt.

  • Er det blevet muligt at bruge en Android/iPhone app sammen med formet nu? :)


    Er det også meningen at rank navne nu ændret, synes lidt at de gamle var bedre :D

  • Alle mine 'gamle' PMs er væk, ikke at det er vigtigt, men det kunne tænkes, at nogle brugere har mistet vigtige PMs, og det kunne tænkes, at nogle ulæste PMs er røget med i købet, med mindre det er noget der kan gøres noget ved af admin?


    Ellers ser det godt ud, et væsentlig mere 'tidssvarende' look, resten er vel mere et spørgsmål om tilvænning :9xo


    Forøvrigt, kan YouTube videoer så smides ind i posts nu?

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • Alle mine 'gamle' PMs er væk, ikke at det er vigtigt, men det kunne tænkes, at nogle brugere har mistet vigtige PMs, og det kunne tænkes, at nogle ulæste PMs er røget med i købet, med mindre det er noget der kan gøres noget ved af admin?


    Ellers ser det godt ud, et væsentlig mere 'tidssvarende' look, resten er vel mere et spørgsmål om tilvænning :9xo


    Forøvrigt, kan YouTube videoer så smides ind i posts nu?

    Pinky(3) har i den anden tråd skrevet at PMs er væk, så de er godt klar over det.
    Men det er da ærgeligt at vi ikke har fået en mulighed for at tjekke dem inden opdateringen.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Alle mine 'gamle' PMs er væk, ikke at det er vigtigt, men det kunne tænkes, at nogle brugere har mistet vigtige PMs, og det kunne tænkes, at nogle ulæste PMs er røget med i købet, med mindre det er noget der kan gøres noget ved af admin?


    Ellers ser det godt ud, et væsentlig mere 'tidssvarende' look, resten er vel mere et spørgsmål om tilvænning :9xo


    Forøvrigt, kan YouTube videoer så smides ind i posts nu?

    Synes du skulle prøve med youtube ;)


    det gøres med tagget youtube