Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 10. november 2011, 16:36

Hey.

Jeg har nu benyttet Post DK døgnpost 2 gange indenfor kort tid. Begge gange med "almindelige brev" forsendelser (spil og cd). Første gang tog det dem 6 dage fra Coolshop sendte( inkl. lørdag og søndag ) Her anden gang har det taget 2 dage fra brevet blev afsendt. Er det for lang tid siden jeg har benyttet PostDK med breve, tager det dem virkelig 2 dage at breve frem nu ? Jeg tænker bare om det ville gå hurtigere med privat omdeling istedet for, jeg ved bare ikke om jeg er hjemme når posten kommer så.

2

torsdag, 10. november 2011, 17:25

Jeg bruger ALTID døgnposten til pakker. Og jeg har altid fået dem til tiden. Det eneste problem jeg har haft, var at en af de koder man skulle bruge for at åbne ind til min pakke ikke virkede, så der måtte jeg vente et døgn på at et bud kunne komme og "genaflevere" den i døgnposten, og så fik jeg et nyt sæt koder der virkede fint.

Edit:
Det er ca. +20 pakker der er tale om her.

Edit2:
Jeg sender også fra den. Der har jeg dog oplevet at det godt kan tage en dag ekstra, hvis man ikke lige får den smidt i før buddet kommer og henter pakkerne. Den her er mit seneste eksempel:

Tracking nr: 06210688215DK
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/file…kke_Indland.htm
(Jeg kan åbenbart ikke linke med TT nummeret :rolleyes: )

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (10.11.2011, 17:32)

3

torsdag, 10. november 2011, 18:42

Man kán linke T&T numre, men der bruges en anden URL hvor den ender med =(NUMMER HER) - har tidligere haft den bookmarked fra en afsendelsensmail fra...komplett? mener jeg. :)

Såvidt jeg husker bliver Døgnpost pakker smidt i "kassen" samme dag som hvis den skulle omdeles - jég får ihvertfald lov til at afhente mine pakker samme dag, hvis de prøver at levere noget om formiddagen hvor jeg ikke er hjemme. :)

Seneste tests og artikler

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.