Abonner på IT/gadget blad, hvilket?

  • Hej med jer :)


    Jeg står og skal til at flytte sammen med kæresten her inden for den næste måneds tid, og går og overvejer at abonnere på ét eller flere blade.


    Jeg tænkte lidt på nogle IT/gadget/spil blade, har kigget lidt på T3 og GEAR, som ligner lidt hinanden - måske også Gamereactor.


    Hvad vil I anbefale?


    Hvilke blade læser I selv?


    På forhånd tak!

  • Tja, ingen blade her :)


    Jeg er lidt skeptisk i forhold til om de kan give mig noget jeg ikke allerede kan finde på diverse online sider.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Tja, ingen blade her :)


    Jeg er lidt skeptisk i forhold til om de kan give mig noget jeg ikke allerede kan finde på diverse online sider.


    Er bestemt enig, og det kan de jo højest sandsynligt ikke. Synes bare godt om "følelsen" af at sidde med et blad, med lidt random information - ved ikke helt hvad det er. :)

  • jeg har haft gear og t3....der står meget godt i begge blade, hvor jeg synes t3 er mere seriøs i deres jounalistik og gear lidt mere pjattede og useriøse i deres måder at skrive på. det er mere sjov / spas og fest og farver ved gear. det der irriterer mig mest ved deres test og artikler er at du fandme næsten kan se deres egne artikler på nettet inden bladet er kommet ud...mener de har solgt nogle til eb.dk og bt.dk osv.... så gidder jeg sku ikke købe deres dyre blade.


    og som juicy skriver så anmelder de ikke ret meget eller tester for den sags skyld som du ikke kan finde via tweak.dk eller andre lignende sites.


    men ja det er da rart med lidt lukums lekture :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Skal man have gear-blade så er det da værd at overveje nogle af dem der ikke nødvendigvis kører i nyeste tests (de kan findes på nettet hurtigere), men mere i baggrundsartikler. Jeg har selv læst flere udgaver af "wired" som jeg syntes er rigtigt godt.


    /ask

  • inde for spil blade er der ikke mange danske jeg kan anbefale. Mange har det med at gå for let og elegant over de mere tekniske ting. De fleste danske blade er ikke gearet til superbrugere og holder sig til et mere "casual" marked IMO


    Hvis du kan tysk, kan jeg meget anbefale at abonnere på tyske spilblade, herunder PC-action/PC-games eller GameStar (ved ikke om sidstnævnte stadig eksisterer). I det hele taget er der mere "guf" at hente fra disse, også mht. hardwaretests. Ekstra bonus er at du får gratis spil med hver måned, og op til jul, sommer og evt. påske kan de finde på at levere ekstra spil til samlingen.


    PC-Games har desuden et rent hardware blad der går under navner PC-Games Hardware, der er spækket med tips til OC og hardware.


    Hvis ikke du kan abo på dem, så er de for det meste at finde i banegårdskiosker. fx. var hovedbanegården i Århus længe min pusher til PC-Games, ellers kan de findes i grænsebutikkerne hvis du er tit dernede.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200