Oprindeligt indlæg af Christ
Jeg arbejder for en stor dansk virksomhed, hvor jeg løser juridiske opgaver. Herudover studerer jeg jura og samt underviser indenfor samme. Jeg sidder også i et par bestyrelser.
Det lyder til at du har gang i en hel del. Havde jeg en virksomhed ville jeg nok være lidt betænkelig ved at have en 21-årig i bestyrelsen.
Anders
Hvem siger han sidder i bestyrelsen hos en virksomhed? Måske er det bare beboerforeningen og den lokale boldklub.
Oprindeligt indlæg af Christ
Jeg arbejder for en stor dansk virksomhed, hvor jeg løser juridiske opgaver. Herudover studerer jeg jura og samt underviser indenfor samme. Jeg sidder også i et par bestyrelser.
Det lyder til at du har gang i en hel del. Havde jeg en virksomhed ville jeg nok være lidt betænkelig ved at have en 21-årig i bestyrelsen.
Anders
Hvem siger han sidder i bestyrelsen hos en virksomhed? Måske er det bare beboerforeningen og den lokale boldklub.
Er uddannet Industritekniker hvor jeg arbejde med CNC arbejde i plastik, og er nu igang som Produktionsteknolog hvor jeg til Februar er færdig uddannet.
Jeg er studerende på Aalborg Universitet. Som arbejde er jeg ansat hos FlexDanmark, som varetager specialkørsel for Nordjyllands Trafikselskab, Midttrafik, Sydtrafik og Movia.
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Hov, ved ikke hvorfor jeg faldt over den her tråd, men jeg skal også med.
It og elektronikteknolog færdiguddannet i sommers og jobsøgende. Har også gennemført halvdelen af maskinmesteren, men stoppede da motorer og skibe slet ikke kunne fange min interesse i det omfang.
Jeg er igang med min kandidat på Aalborg Universitet hvor jeg læser Virksomhedssystemer.
Når jeg ikke lige studerer så arbejder jeg som IT konsulent (tekniker) hos ITSecurity i Aalborg, samt som webmaster og IT ansvarlig for UniFitness på Aalborg Universitet samt Studentersamfundet.
Så ja, jeg nørder primært..
MacBook Pro 15" OS X Mountain Lion (Core 2 Duo 2.53 GHz + 8 GB Ram + OCZ Vertex III 120 GB SSD + Seagate 250 GB) PowerMac G4 Cube OS X Tiger
Server Windows Server 2008 R2 Internet Stofa 50/5 Mbit
----------------------------------- Websitehttp://www.gruset.dk - WordPress Websitehttp://www.gruset.com - Drupal
Jeg er hos det danske fængselsvæsen, hvor jeg hovedsageligt samler tøjklemmer
Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)