Ja jeg tænkte på hvad i laver til dagligt. Eller rettere hvad i arbejder med til dagligt.
Jeg kan da starte med at fortælle hvad jeg arbejder med.
For landet ligger jo sådan at jeg går på et sted der hedder nr vesterskov hvor jeg er på landbrugsholdet. Hvor jeg arbejder med kødkvæg af racen Herreford. Hvor jeg for det meste står for pasningen af kørene. Og det inkluderer Fodring og se efter om der er kommet nye kalve osv.
Står i lærer som Industritekniker (maskin arbejder) ved en virksomhed i Silkeborg.
Laver alle mine mærkelige dimser store som små til de robot maskiner vi producere. Spændende arbejde hvis man kan lide at arbejde med gamle traditionelle maskiner og CNC styret maskiner.
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Går på spildatamatikeruddannelsen I Grenaa (formelt hedder det datamatiker med speciale i spil)
pt. er jeg i gang med et projekt med Source enginen og i den forbindelse ved at indføre mig i 3d studio max, så det meste af min fritid består i at modellere pt.
Når jeg ikke anmelder her på siden, så læser jeg til Multimediedesigner i Esbjerg. Meget spændende hvor man får en kombination af mange forskellige medier at arbejde med. Det kan være alt fra logodesign, flashanimation, reklamefilm, programmering af hjemmeside osv osv..
Sidder lige nu på Simac i Svendborg i studiepraktik (brobygning). Går dog på 3. år på HTX, men regner med det bliver en maskinmester uddannelse efter HTX er færdiggjort.
Jeg er software udvikler hos Logimatic Solutions A/S i Aalborg, hvor jeg var så heldig at kunne blive ved at arbejde, efter jeg havde skrevet afgangsprojekt på min IT-Teknolog uddannelse som jeg blev færdig med i sommers.
Derudover er jeg freelance app udvikler til Android, iOS og WP7.
Nå ja, og så er jeg jo også en del af Tweak.dk som anmelder (dog længe siden jeg sidst har skrevet noget )
IT-medarbejder i Arbejdstilsynet og har efterhånden været her i 4½ års tid
Opgaver er bla.
[list]
Udvikling af vores breve mod virksomhederne
Test af hardware (vi har ca 400 Samsung Galaxy'er)
Test af software
Lidt it support til vores brugere (1 gang om ugen)
Lidt konsulent stuff på vores forskellige projekter
[/list]
+ den opgave en kollega og jeg lige har været igennem... en 1500 siders telefon regning.... bah
Jeg er uddannet civilingeniør, og sidder ved Rambøll som projekterende ingeniør/projektleder.
Mere konkret laver jeg marine konstruktioner herunder kajer, stenkastninger, marinaer og meget meget mere. Og det har jeg efterhånden gjort i 4 år.
Oprindeligt indlæg af dna
Jeg er skibsofficer hos Mærsk på skibet Bro Developer, hvor mine primære opgaver er at navigere, laste/losse og ruteplanlægning.
Anders
Færdiguddannet osv? Så har du vel også gået på Simac i Svendborg?
Jeg er skibsofficer hos Mærsk på skibet Bro Developer, hvor mine primære opgaver er at navigere, laste/losse og ruteplanlægning.
Anders
Ja, jeg blev færdig sommeren 2010, men sejlede også som officer mellem første og anden del af uddannelsen.
Anders
Ja, jeg blev færdig sommeren 2010, men sejlede også som officer mellem første og anden del af uddannelsen.
Anders
De der 12 måneder "praktik", ja. Jeg er ikke sikker på om jeg skal vælge maskinmester alene eller tage Officer-uddannelsen.
Anders
Anders
De der 12 måneder "praktik", ja. Jeg er ikke sikker på om jeg skal vælge maskinmester alene eller tage Officer-uddannelsen.
Nej det var ikke praktik. Uddannelsen har ændret sig en del i opbygning siden jeg startede. Jeg havde 15 måneder praktik, deruover sejltiden som officer inden seniordelen.
Hvis du er i tvivl vil jeg mene at du skal starte på dual og efter første praktikperiode kan du blive på dual eller du kan skifte til ren maskinmester eller navigatør. På den måde får du lov at prøve begge sider og det er begrænset hvor meget tid du spilder hvis du efter første periode vælger den ene del.
Anders
Anders
Nej det var ikke praktik. Uddannelsen har ændret sig en del i opbygning siden jeg startede. Jeg havde 15 måneder praktik, deruover sejltiden som officer inden seniordelen.
Hvis du er i tvivl vil jeg mene at du skal starte på dual og efter første praktikperiode kan du blive på dual eller du kan skifte til ren maskinmester eller navigatør. På den måde får du lov at prøve begge sider og det er begrænset hvor meget tid du spilder hvis du efter første periode vælger den ene del.
Anders
Det selvfølgelig meget smart. Kan godt være det er det jeg skal så. tak for det.