Folk VIL snydes!

  • Jeg læste denne artikel og undrede mig over at der stadig er folk, der hopper på disse ting. Jeg ved godt der er en del, specielt ældre, der ikke har meget erfaring med nettet, men med den presseomtale der har været om Nigeriabreve kan jeg simpelthen ikke forstå at folk stadig hopper i med begge ben. Det er ganske vist Gul & Gratis men fremgangsmåden er jo nogenlunde den samme og så snart ordet Nigeria bliver nævnt vil jeg mene at alarmklokkerne burde ringe meget højt. Og specielt i dette tilfælde er det da ekstremt åbenlyst.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det tog sin tid at komme ud med den nyhed


    For et lile års tid siden da min ene kammi ville sælge sin PSP på G&G gik er 5 minutter før hans mailbox literally blev voldtaget af nigeria spammere.


    Jeg tror mest det er fordi de har skiftet taktik at folk igen hopper i med begge ben. Nu er det ikke en rig prins/baron/businessdude der vil give dig x antal matadorpenge og en masse udgifter på halsen. Nu er det en almindelig person der vil snyde dig for din vare.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Men stadig er det utroligt åbenlyst. Der står jo sådan set: "Send varen til Nigeria så sender jeg pengene". Hvis man bruger bare en smule sund fornuft burde man kunne gennemskue det uden problemer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------