Rate Thread!!!

  • Hvorfor er der aldrig nogen der bruger denne lille smart funktion..


    Når i alligevel sidder og løser folks tråde, så smid da lige en bedømmelse, så kan man se om det er en fed tråd osv. osv.

  • Jeg bruger den også, men dog ikke lige så fast.


    Bruger dog "Farvorites" meget da jeg så kan holde styr på de tråde jeg følger med i..... Så den er generalt altid åben når jeg er på Tweak ... og sat til at opdatere den side hver 2-5 min... :))


    Altid godt med orden... ;)

  • En eller anden der gidder forklare mig hvordan man kan Rate en tråd ? :]


    edit: har fundet ud af det :
    At the bottom of a thread, you will find a pull-down menu you can use to rate this thread with a number between 1-5.


    Rating a thread is optional, but if you think the thread is excellent, you can give it 5 stars, however, if you think the thread is terrible, you can give it only 1 star.
    :dance:

  • hehe skraap:P jeg vidste det heller ikke, men hvorfor er der ikke den her måde at stille dem op på:


    5 - extremly grat
    4 - great
    3½ - lame ? ...
    3 - good
    2 - bad
    1 - This sucks, get a life man


  • Den idé minder for mit vedkommende meste om noget i stil med de gamle rankings herinde. Da de ikke passer så godt til forummet, synes jeg heller ikke det der gør :]

  • Man kunne godt kalde alle 5 noget i stedet for kun to.. desuden er det ikke ret smart at have et ulige antal valgmuligheder.. Det viser sig at folk er tilbøjelige til at vælge mellemvejen!!!!

  • Kan det ikke være RØVLIGEMEGET ? :]


    Hvis folk syntes en tråd er god, så kan de give den karakter hvis det kan more dem.


    Kan ikke nogen grund til at rent faktisk snakke om hvordan og hvorledes de stjerner skal bruges... Eller om der er for få eller for mange. De ER der ... Brug dem eller lad være. Det gør hverken forumet bedre eller dårligere IMO...


    EDIT ... Har lige givet denne tråd 1 bare for at være på tværs... Det er NAVNET på tråden der fanger MIN interesse. Fandme ikke et par gule stjerner.


  • Tak ;)