Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 14. februar 2004, 12:54

Hvorfor er der aldrig nogen der bruger denne lille smart funktion..

Når i alligevel sidder og løser folks tråde, så smid da lige en bedømmelse, så kan man se om det er en fed tråd osv. osv.

Hp Bærbar Core 2 Duo 2,0

2

lørdag, 14. februar 2004, 15:30

Jeg bruger da jævnligt den funktion.
Very bad har jeg også brugt et par gange. ;)

3

lørdag, 14. februar 2004, 16:07

Jeg bruger den også, men dog ikke lige så fast.

Bruger dog "Farvorites" meget da jeg så kan holde styr på de tråde jeg følger med i..... Så den er generalt altid åben når jeg er på Tweak ... og sat til at opdatere den side hver 2-5 min... :))

Altid godt med orden... ;)

4

lørdag, 14. februar 2004, 16:39

jeg har da brugt den et par gange...men mest om mine egne 8) - så får den lige en omgang "...very good" :D

5

tirsdag, 17. februar 2004, 19:16

Se nu bare der grill, jeg vidste ikke engang der var en favorit mulighed :D thx

Hp Bærbar Core 2 Duo 2,0

6

tirsdag, 17. februar 2004, 19:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
Se nu bare der grill, jeg vidste ikke engang der var en favorit mulighed :D thx

Jamen, så er det jo godt du fandt ud af det... ;)

7

tirsdag, 17. februar 2004, 19:31

En eller anden der gidder forklare mig hvordan man kan Rate en tråd ? :]

edit: har fundet ud af det :
At the bottom of a thread, you will find a pull-down menu you can use to rate this thread with a number between 1-5.

Rating a thread is optional, but if you think the thread is excellent, you can give it 5 stars, however, if you think the thread is terrible, you can give it only 1 star.
:dance:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Skraap" (17.02.2004, 19:45)

8

onsdag, 18. februar 2004, 17:08

GG! Skraap

Hp Bærbar Core 2 Duo 2,0

9

onsdag, 18. februar 2004, 22:12

hehe skraap:P jeg vidste det heller ikke, men hvorfor er der ikke den her måde at stille dem op på:

5 - extremly grat
4 - great
3½ - lame ? ...
3 - good
2 - bad
1 - This sucks, get a life man

10

torsdag, 19. februar 2004, 15:36

måske skulle du bytte om på navnet lame og good.....det passer ikke helt så skrevet :]

One Step, One thought, but only One Life

Bærbar

11

torsdag, 19. februar 2004, 16:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shantri
måske skulle du bytte om på navnet lame og good.....det passer ikke helt så skrevet :]

hehe, du har ret...

12

torsdag, 19. februar 2004, 18:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
hehe skraap:P jeg vidste det heller ikke, men hvorfor er der ikke den her måde at stille dem op på:

5 - extremly grat
4 - great
3½ - lame ? ...
3 - good
2 - bad
1 - This sucks, get a life man

Den idé minder for mit vedkommende meste om noget i stil med de gamle rankings herinde. Da de ikke passer så godt til forummet, synes jeg heller ikke det der gør :]

13

fredag, 20. februar 2004, 20:59

Man kunne godt kalde alle 5 noget i stedet for kun to.. desuden er det ikke ret smart at have et ulige antal valgmuligheder.. Det viser sig at folk er tilbøjelige til at vælge mellemvejen!!!!

Hp Bærbar Core 2 Duo 2,0

14

fredag, 20. februar 2004, 21:04

Kan det ikke være RØVLIGEMEGET ? :]

Hvis folk syntes en tråd er god, så kan de give den karakter hvis det kan more dem.

Kan ikke nogen grund til at rent faktisk snakke om hvordan og hvorledes de stjerner skal bruges... Eller om der er for få eller for mange. De ER der ... Brug dem eller lad være. Det gør hverken forumet bedre eller dårligere IMO...

EDIT ... Har lige givet denne tråd 1 bare for at være på tværs... Det er NAVNET på tråden der fanger MIN interesse. Fandme ikke et par gule stjerner.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (20.02.2004, 21:05)

15

fredag, 20. februar 2004, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Kan det ikke være RØVLIGEMEGET ? :]

Hvis folk syntes en tråd er god, så kan de give den karakter hvis det kan more dem.

Kan ikke nogen grund til at rent faktisk snakke om hvordan og hvorledes de stjerner skal bruges... Eller om der er for få eller for mange. De ER der ... Brug dem eller lad være. Det gør hverken forumet bedre eller dårligere IMO...

EDIT ... Har lige givet denne tråd 1 bare for at være på tværs... Det er NAVNET på tråden der fanger MIN interesse. Fandme ikke et par gule stjerner.

Tak ;)

Seneste tests og artikler

5

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere
Seneste nyheder

182

AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Halo 2 Anniversary får Forge mode til Xbox One

Halo 2 Anniversary, der bliver
Læs Mere

0

Deep Down beta udskudt til 2015

Capcom har valgt at udskyde be
Læs Mere

0

Her er afløseren til Cookie Clicker

To danskere har udviklet onlin
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.