Hold jer langt fra TELIA

  • Da jeg d.d. har modtaget en regning på mit abonnement til Telia Ekstra på 2,72 kr og et rykkergebyr på 100 kr, vil jeg på det kraftigste opfordre dem, der har Telia til at skrotte det l**te firma.
    Jeg har lige haft Telia i telefonen og de kunne ikke gøre noget ved den regning, da sagen er overgivet til inkasso. 8o
    Hvordan kan man blive overgivet til inkasso uden at have modtaget en normal regning ?
    Kom an siger jeg bare. Mit abonnement er opsagt pr 12. december pr e-mail og den har jeg skrevet ud.


    Magen til elendigt skodfirma, har jeg da ligegodt aldrig oplevet nogensinde før.


    Hvis der skulle være en Teliamedarbejder der ser dette, har jeg dette at sige om Telia. :finger:
    Sagen overdrages til min advokat. :] :] :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    bare give dem alt hvad du har de skal ned


    De får hvad de har fortjent. Det er da godt nok en svinestreg de laver der og det er ikke første gang. Det er åbenbart i orden, at smække rykkergebyrer på, som det passer dem og fuldstændigt uberettiget vel at mærke. :] :]
    Jeg har heldigvis beviser på alt, så de kan bare komme med deres latterlige inkasso :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    De får hvad de har fortjent. Det er da godt nok en svinestreg de laver der og det er ikke første gang. Det er åbenbart i orden, at smække rykkergebyrer på, som det passer dem og fuldstændigt uberettiget vel at mærke. :] :]
    Jeg har heldigvis beviser på alt, så de kan bare komme med deres latterlige inkasso :]



    Skal jeg "trylle" dig over til TDC? hehe
    :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK


    Skal jeg "trylle" dig over til TDC? hehe
    :))


    *LOL*.... Good 1.... :))


    Jeg har "tryllet" min mobil tlf. ned i skuffen og Telia's simkort i skraldespanden...*G* ;)
    Bruger den ikke ret meget, så jeg skal have fundet en udbyder, hvor man ikke skal betale abonnement og som ikke har noget minimums beløb på, som f.eks. Telmore har. Har ikke fundet nogen, der kan det endnu. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Ja bare giv den gas Hans.


    Får stadig regninger fra Telia på 0,- selvom jeg opsagde mit abonnement hos dem i 99 8o


    Overrasker mig ikke det mindste. Elendigt møgfirma, som ikke har styr på noget som helst og så er de rykkergebyrs-liderlige så det basker. Er meget tæt på at være direkte klamt. :]
    Venter på inkasso indkrævning fra noget der angiveligt hedder Lindorf og så skal der deles klø ud, sammen med min advokat. Jeg mener faktisk ikke det er lovligt, at indgive noget til inkasso, når alle regningerne er betalt rettidigt og da jeg flere gange har gjort opmærksom på fejlen, kan de bare vente sig. :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    *LOL*.... Good 1.... :))


    Jeg har "tryllet" min mobil tlf. ned i skuffen og Telia's simkort i skraldespanden...*G* ;)
    Bruger den ikke ret meget, så jeg skal have fundet en udbyder, hvor man ikke skal betale abonnement og som ikke har noget minimums beløb på, som f.eks. Telmore har. Har ikke fundet nogen, der kan det endnu. ;)



    http://www.mixit.dk


    duh ! ;)

  • Telmore!!!
    Tror bare det er noget lort at det er overtaget af TDC.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Telmore!!!
    Tror bare det er noget lort at det er overtaget af TDC.


    Been there done that.


    Telmore er fin nok, hvis man bruger over 50 kr i kvartalet. Gør man ikke det bombarderes man med omkrævninger på 7,50. Bla bla bla, du har ikke brugt for 50 kr...bla bla, du trækkes derfor 7,50 kr og det gider jeg ærligt talt ikke at se på. Konen bruger faktisk flere penge på Telmore's latterlige jeg-skal-plukke-dig regel, end hun gør på taletid. No Telmore for me again. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
    Telmore!!!
    Tror bare det er noget lort at det er overtaget af TDC.


    Nope.. er også offentlig gjort.. tjek deres hp...
    Under nyheder ude til højre (tror jeg nok).. der kan du vidst læse det..!

  • Telia er grunden til jeg står i Riebers. Helt samme oplevelse som #0 - og derfor osse min grund til hadet til Riebers, der tydeligvis ikke kræver nogle beviser fra firmaernes side for at skrive privatpersoner op. Det er et korrupt foretagende, der var fløjtende med mine henvendelser og beviser.


    De ser ALDRIG en krone !!


    Hold jer væk fra Telia. Det er umuligt at opsige sit abonnement.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nist
    Telia er grunden til jeg står i Riebers. Helt samme oplevelse som #0 - og derfor osse min grund til hadet til Riebers, der tydeligvis ikke kræver nogle beviser fra firmaernes side for at skrive privatpersoner op. Det er et korrupt foretagende, der var fløjtende med mine henvendelser og beviser.


    De ser ALDRIG en krone !!


    Hold jer væk fra Telia. Det er umuligt at opsige sit abonnement .


    Lige præcis mit budskab. ;)
    Telia sutter max r*v.

  • Hr lige haft samme problem med Telia for ca 6 mdr. siden, men det er gået iorden nu. Dengang brugt det et eksternt inkasso firma. Jeg ringede til dem og sendte alle beviser og så ville de ikke røre ved den sag længere. Og Telia droppede det hele og undskyldte til sidst men det tog laaaaaang tid. Har nu CBB og det virker sg... ikke noget med minimumsforbrug eller noget. :clap:

    Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tiggr
    Hr lige haft samme problem med Telia for ca 6 mdr. siden, men det er gået iorden nu. Dengang brugt det et eksternt inkasso firma. Jeg ringede til dem og sendte alle beviser og så ville de ikke røre ved den sag længere. Og Telia droppede det hele og undskyldte til sidst men det tog laaaaaang tid. Har nu CBB og det virker sg... ikke noget med minimumsforbrug eller noget. :clap:


    Gætter på at det er noget Lindorf et eller andet, som jeg fik nummeret til af Telia i dag.
    Det var dog umuligt at komme igennem til det skod firma. :lame:
    Alt hvad Telia får af mig er 2,72 kr og ikke en øre mere. Sådan er det bare. ;) Nå, ja, de kan så lige modregne de 100 kr. kr i rykkergebyr for ingenting, jeg allerede har betalt, for at slippe for at se mere til de lamme hoveder. :]

  • Ja det er rigtigt det er Lindorf. Jeg snakkede med en sød dame der ordnede det hele..... Havde heller ik problemmer med at komme igennem dengang.

    Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT

  • Har også haft Telia for et lille års tid siden. Det gik godt indtil jeg skulle opsige abonnementet. Herfra gik alt i lort, og jeg blev bombarderet med rykkere og trusler om bål og brænd.
    Det endte sæføli med inkasso, som jeg har betalt efterfølgende :boxing:
    BTW: Hans jeg mener ikke du kan opsige et abonnement via e-mail, med mindre du har en underskrift med på den.