buhu gamlespil er død

  • æv nu ville jeg til at downloade nogle gamle spil (keen 1 osv.) og gik så ind på gamlespil.dk men den er nedlagt ;(


    er der nogen som ved hvor man ellers kan downloade gamle spil???

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    keen, hvad er det for noget at spille...er det ikke det med ham drenge der skal drøne væk fra grønsagerne?


    nein kender du ikke keen han er en dreng som har et rumskib der er lavet af konserves dåser :)) og så skal han lave det (det er fra 80'erne) totalt fedt spil


    derudover fylder keen 1 kun 144kb så det burde de fleste have plads til (jeg tror keen dreams som er 6'eren fylder ca. 1mb)

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim


    nein kender du ikke keen han er en dreng som har et rumskib der er lavet af konserves dåser :)) og så skal han lave det (det er fra 80'erne) totalt fedt spil


    derudover fylder keen 1 kun 144kb så det burde de fleste have plads til (jeg tror keen dreams som er 6'eren fylder ca. 1mb)


    keen/keen dreams, whatever, jeg ved ihf. at det min lillebrødre spillede for et par år tilbage, kunne ligge på en diskette med lethed


    edit: kan godt huske det nu, keen er det helt gamle, hvor det hele foregår "indendørs", mens keen dreams foregår udenfor. :)

  • hehe...prøv at gå på google.com og søg på keen download, der kommer sq overraskende nok noget frem! :D ... jeg har fundet flere gamle amiga/pc/commedore games på den måde! :D ..


    /FlexQ

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Der er nu ikke noget saa godt som at spille nogen af de gamle klassikere engagn imellem :D


    nope det er jo det, nogen af jer der kender superfrog?
    jeg leder med lys og lygte efter det og en amiga-emulator, så hvis i ligger inde med det så skriv lige! :D ..



    og til original spg. Jeg har Keen liggende et eller andet sted, er ved at finde det.
    men imens kan du lige søge ¨på download.com der fandt jeg det vidstnok sidste gang! :D


    /FlexQ

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Nogen her som ved hvor man kan skaffe bubble bobble? Jeg er ligeglad hvilken version det er, jeg gider bare ikke det der registreringslort.


    Jeg har det til at ligge, så skriv på MSN eller lignende, og så sender jeg det da lige. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    det gør jeg så...2 sek...og tusind tak :D


    np. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    np. :)


    Hehe, så fik lillebror og mig lige et game. Hehe vi spillede det også i gamle dage, og har gennemført det et par gange, men det var det HELT gamle, det nye er en smule anderledes. bl.a. kunne de hvide spøgelser ikke skyde og man havde også uendelige liv...
    I "nostalgi" er man nødt til at notere kodeordene for hver 10. bane, så det fungere som en slags savegame...
    men igen: tak :)


    Edit: AAArh kan ikke komme videre end til level 21, pga. de LORTE-spøgelser!!! er her ikke nogen som ved hvordan man får fat i originalen??

  • Nederen nok at den er gone, men der findes 1000 sider der hoster den slags.


    Bare søg efter abandonware på Google. Eller kig på chart.dk - de har vidst en chart med abandonware sider, og der en række goe imellem - bl.a. gamebird.dk hvis jeg ikke husker forkert ;)


    Og forresten, Keen ejer - den gæve gut har godt nok stjålet mange timer af min barndom. Og han bliver skam ved med det - senest nuppede han 2 stive dansktimer ;)


    [Blocked Image: http://www.itavisen.no/images/pic9358.jpeg]