1

fredag, 12. august 2011, 12:59

Kedede mig lidt igår, og var i det kreative hjørne! Så jeg lavede en epic smiley start orb! Syntes lige jeg vil dele den med jer, for den giver lige det ekstra til skrivebordet! :D

Link: http://azzazian.deviantart.com[...]

Enjoy, og forsat god fredag til alle! :)

Jeg er fuldstændig blank... Mail: Mikkel_Jarlund@hotmail.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Azzazian" (12.08.2011, 13:00)

2

fredag, 12. august 2011, 13:02

Er ikke helt med på hvad det er ? Et billede af smileys, men til hvad? :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

fredag, 12. august 2011, 13:06

Det er en start orb, en "explorer.exe" fil! Download filen, og extract den, tag explorer.exe filen og erstat den med den du har i C:\windows og så genstart explorer.exe! Epic resultat! :D

4

fredag, 12. august 2011, 13:14

Aaaah I see, det går nok ikke på arbejdspc'en men ideen ser da meget sjov ud :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

fredag, 12. august 2011, 13:24

Haha, nej det kan du måske have ret i! Men den skaber helt klart opmærksomhed blandt andre hvis man har den! :D

6

fredag, 12. august 2011, 13:36

Kan vi få en spoiler til os der ikke er interesseret i at erstatte vores explorer.exe-fil med en hjemmelavet en? :P

7

fredag, 12. august 2011, 14:22

Egentlig er den ikke helt hjemmelavet, det eneste jeg har gjort, er at tage den originale explorer.exe, hente bitmap filen fra den gamle startorb, åbnet den i photoshop, lavet den om, og derefter erstattet den tidligere bitmap fil i explorer.exe! Så teknisk set er det stadig den originale explorer.exe! :)

*Men jeg tager ingen ansvar, hvis den ødelægger noget!* :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.