Det er jo slet ikke til at forstå hvad der sker i England

  • Kan heller ikke forstå den mentalitet, de bruger dødsfaldet af en kriminel til at retfærdiggøre plyndringer og drab?? De skulle have livstid hele bundtet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Fatter det slet ikke.... ... ... Der sker et eller andet i verden lige for tiden.. Først Norge, og nu går England helt amok. Frygter hvad det næste bliver.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • og jeg synes da medie dækningen stinker helt vildt.....det kører non stop på tv2 news og de kanaler, hvor de fortæller om plyndringer osv, men de fortæller intet om hvordan det hele er startet og hvordan det kan udvikle sig så meget....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Nu kan jeg ikke følge med på TV da jeg er på arbejde for tiden, men generelt er den eneste danske tv-kanal der sender ordentlige nyhedsudsendelser efter min mening DR2 så prøv evt. at følge med der.


    Men ja, det er utroligt at det kan udvikle sig så meget. Mennesket som flokdyr er utrolig uintelligent.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • "Indtil videre har politiet anholdt 770 personer i London. 167 er sigtet for indbrud og forstyrrelse af den offentlige orden. I Manchester og Salford er 113 anholdt, mens antallet af pågrebne i Liverpool er 50."


    Kilde: Information


    Har de mon meget mere plads i arresten?? :ohmy:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • så lige talerne fra parlamentet, og der blev spurgt om man ville gøre det samme som amerikanerne under vietnam krigen hvor man satte militæret ind i washington og smed 40.000 kritikere ind på en stadium..... ham her ville så bare bruge wimbledon :crazyeyes:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Nu har jeg ikke fulgt 100% med, men det med ham knægten der blev dræbt har nok kun startet det.. Sådan som jeg har hørt det, så er det fordi de har fået nok.. De keder sig, kan ikke finde noget arbejde og synes det hele går ad helvedes til.. Fin cocktail til massehysteri - de har masser af tid og har en indestængt vrede de ikke kan rette noget bestemt sted hen, så de plyndrer og smadrer


    Hvis det fortsætter meget længere kan det være det starter en revolution..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Nu har jeg ikke fulgt 100% med, men det med ham knægten der blev dræbt har nok kun startet det.. Sådan som jeg har hørt det, så er det fordi de har fået nok.. De keder sig, kan ikke finde noget arbejde og synes det hele går ad helvedes til.. Fin cocktail til massehysteri - de har masser af tid og har en indestængt vrede de ikke kan rette noget bestemt sted hen, så de plyndrer og smadrer


    Hvis det fortsætter meget længere kan det være det starter en revolution..?


    indeed... Kender en god stak englændere (og irere) er har mega svært ved at få job...
    Hvis nogen af jer kender til "erfaring nødvendig" på jobannoncerne, kan det siges at de er noget mere strikse med det krav derovre, plus det faktum at det er noget nær umuligt at få job derovre når man lige er kommet ud af uddannelsen.


    Når det så er unge der ikke har en flyvende fuck at lave, så går det ilde :)


    hvis ikke der strammes baller rundt omkring i verden er der flere nationer der går i ged, flere folk der er trætte af den inkompetente styring af deres lande, og, ja, hvis ikke politikere rundt omkring (inklusive DK) snart revurderer deres metoder, så kommer det til revolution!

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Alligevel ret offensivt at give 2 drenge 4 års fængsel :rolleyes: http://news.cnet.com/8301-1023…-for-facebook-riot-posts/


    Giv dem da 4 MÅNEDER i stedet.. De skal squ nok lære at der er konsekvenser af deres handlinger, af at sidde så mange dage i brummen


    Ja, det er offensivt, men syntes sgu det er fint. Nu gør de det nok ikke igen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Alligevel ret offensivt at give 2 drenge 4 års fængsel :rolleyes: http://news.cnet.com/8301-1023…-for-facebook-riot-posts/


    Giv dem da 4 MÅNEDER i stedet.. De skal squ nok lære at der er konsekvenser af deres handlinger, af at sidde så mange dage i brummen


    Nu vil jeg ikke kalde det drenge når de er 20 og 22 år gammel. I den alder er man i mine øjne rigelig gammel til at tage konsekvensen for sine handlinger.
    Men jeg synes dog umiddelbart det lyder som en rimelig hård dom.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Nu vil jeg ikke kalde det drenge når de er 20 og 22 år gammel. I den alder er man i mine øjne rigelig gammel til at tage konsekvensen for sine handlinger.
    Men jeg synes dog umiddelbart det lyder som en rimelig hård dom.


    Anders


    Tror det er fordi du sammenligner med vores vattede straffelov, som vi har herhjemme. Havde det været her, så havde de fået en uge betinget.


    Handling har konsekvens, og det fik de at mærke, der er jo ingen som har bedt dem tage del i det vel ?, de følger bare med og opildner andre via socialt netværk til at gøre det endnu værre.
    For mig at se er opfordringen til at deltage i balladen, ligeså slem som rent fysisk at være med til det, og straffen skal være nogenlunde den samme.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Man skulle nok begynde at kigge på den historisk høje arbejdsløshed og især iblandt de unge, hvilket sagtens kan være dynamitten, der lige mangler en glød for at antænde.


    Frustration, håbløshed og udsigt til at der ikke tages hånd om problemerne kan få folk til at gøre mange dumme ting.


    Personligt er jeg imod at bruge en domsafsigelse til at sende et signal, for det drejer sig da om, at man bliver fjernet fra samfundet, så man ikke kan gøre livet usikkert for ens medmennesker og måske også lære at det var dumt gjort.
    4 år for at lave en statusopdatering på facebook? Synes ikke at straffen står mål med forbrydelsen lige i dette tilfælde - og at benytte det som afskrækning eller at sende et signal synes jeg er forkert. Sådan bør et retssystem ikke bruges efter min mening.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H