Erfaringer med HEF fibernet

  • Efter at have læst den anden nyt internet-tråd har jeg fundet ud af at jeg kan få fibernet fra HEF.dk.. Men deres hjemmeside ser rodet ud og de har fået 2/3 laveste karakterer på trustpilot.. 2 vrede kunder ud af måske mange, der bare ikke har anmeldt virksomheden, skal jo ikke afholde mig fra at få en 50/50 forbindelse :D men er der nogen herinde der har erfaringer med dem?

  • nu har jeg så selv Waoo synes ik det er bedre fibernet end da jeg havde Dansk Bredbånd på mit fibernet det korte sku bare Waoo det funker så ik som det skal ordenligt ever min mening.


    jeg har problemer med skype selv om det er blevet bedre men stadig ik 110% som på min fars 25/5mbit linje og jeg har selv 30/30mbit, det er webcam samtalerne det er glad med og SE siger at de ik ka gøre mere end de har gjort, så er det sjove jo bare at Yousee/TDC's kable net hvor jeg ka smide min pc på med samme webcam så er der ingen problemer ik engang til USA el. andet selv om min far uploader med 5mbit i µtorrent el. andet :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Hmm det ser ikke helt godt ud.. Waoo har ikke fået alt for gode anmeldelser og deres kundeservice lyder ret ringe af hvad jeg kan læse mig til på trustpilot.. Tror bare jeg holder mig væk så


    Du burde skamme dig..
    Du har mulighed for at få fiberinternet, og så holder du dig bare væk... :boxed:


    Tænk på os stakler der ikke kan få mere end 25/5 mbit internet via kabel-tv,
    og hvor kobberkablerne er så gamle at de ikke engang kan trække 10mbit download.


    Jeg bytter gerne..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Hehe :) men hvor fedt er det hvis der går 6 måneder inden de får det lavet, det koster 6k eller mere at få etableret og de aldrig svarer hvis der er fejl?


    Gør det hos jer?


    Vi har lige fået tilbud om, at vi kan få leveret fiber helt gratis (hvis nok siger ja), såfremt vi binder os til at betale 169 kr. om måneden for 30/30 Mbit..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Og så er der os andre der har været skrevet op de sidste 3 år uden der er sket det mindste.


    Nemlig..
    Er bare surt at bo et sted i en by, hvor der allerede er kabel-tv og internet..
    Vi ligger helt bestemt i sidste række for at få lagt fiber..


    Det er åbenbart vigtigere at en eller anden bonde-by får fiber først, så de kan få en 2-3 stykker der vil have det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Det er åbenbart vigtigere at en eller anden bonde-by får fiber først, så de kan få en 2-3 stykker der vil have det.


    Nu er det jo så også nemmere at grave op i en bonde-by end inde midt i de større byer. Udover det, så er mange mindre byer jo trods alt også sat langt tilbage når det kommer til hastighed på ADSL forbindelser.

  • Vi har været skrevet op ved Waoo i to år nu.. Her i den her måned er de så begyndt at ligge fiber ind i hele kvarteret, og det skulle komme meget meget snart. Men fordi vi skrev os op, slipper vi for at betale de 10.000kr det skulle koste at grave det ind, så vi er godt tilfredse. Så der kommer snart en 90/90 linie, damn det bliver godt!!