Nyt internet

  • Er ved at blive godt træt af mit 10mbit fullrate til 200 kr , som virker hveranden dag , så vil gerne have et nyt , gerne 50 mbit , og skal helst være med trådløs router , nogen som kan anbefale noget ?:)

  • Hvor bor du og hvad er der af muligheder der?


    Trådløs router: Der køber du bare en efter eget valg og sætter på. Det kan aldrig betale sig at betale ekstra for det.


    /ask

  • Altså hvis du har kabel tv fra Yousee, så kan jeg varmt anbefale 50MBit herfra. Sidder selv på sådan en forbindelse. Prisen er jo desværre også derefter.


    Alternativt så fibernet. Igen, hvis du kan få leveret fra DONG/TDC, så leverer bolignet.dk 50/10 til 299,-/mdr.


    //CyberOpz

  • Det lyder ikke som om du har kabel tv. Så du bør undersøge om der er mulighed for fiber. Hvis det ikke er tilfældet, så er der ADSL og Trådløs teknologi. F.eks Skyline.


    Men har du prøvet og fejlmelde din ADSL hos Fullrate?


    //CyberOpz

  • Wow.. de bolignet.dk lyder da rimelig billige, YouSee vil have 249 for 15/1, mens bolig:net har 20/1 for den samme pris :boxed:
    Så kræver internet hos YouSee også at man på samme tid har TV hos dem og ved over 15 Mbit hastighed har de den fair-use-grænse.


    Er de legit, eller stikker der noget under? :))

  • De er gode nok. Dog skal du bemærke at det produkt du snakker om er baseret på ADSL. De indkøber internet adgang af Zen Systems, der primært har pieraftaler med Global Crossing, Cogent og Telia.


    Der er mange gode anmeldelser på trustpilot.


    Personligt håber jeg de vil udbyde internet via Yousee's net, der desværre er det eneste der virker her.


    //CyberOpz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sunshine2003
    Bor i Kbh , (Valby) aner ikk hvad mulighederne er , og jeg har tv fra canal digital?


    Hvor i valby hvis man må spørge,


    Og du er sikker på jeres Boligforening ikke har en aftale med et eller andet firma?? Vi (Comx) har f.eks en del i valby, amager, kbh generalt. Men vi kan desværre ikke tilbyde til enkelte kunder endnu.